Internet is het ideale medium om service mee te verlenen. Dankzij online serviceverlening kunnen je klanten je op verschillende manieren 24/7 bereiken, verlaag je de kosten van de (telefonische) helpdesk en voldoe je aan klantverwachtingen van deze tijd. Wanneer je gebruikersdata (klantprofielen) op de juiste wijze oogst en vertaalt, ben je in staat om klanten proactief te benaderen met relevante communicatie. De juiste boodschap, op de juiste plek en op het juiste moment. Alleen dan draagt dit bij aan klantloyaliteit en klantretentie (herhalingsaankopen, cross- en upselling).
Het belang van een uitmuntende customer service wordt vaak onderschat. Organisaties die zich hierin onderscheiden zijn vaak erg succesvol. Denk aan Virgin en Zappos.com. Dit is waarom bestaande klanten blijven en nieuwe klanten aangetrokken worden. Dit wordt extra gestimuleerd door de inzet van specifieke loyalty programma's met klantenbinding en klantretentie als doel. Activiteiten om de klantwaarde te vergroten.
Adwise helpt je door de inzet van ‘digital’ om jouw klantenservice en klantloyaliteit te ontwikkelen en/of te optimaliseren en je daarmee te onderscheiden ten opzichte van jouw concurrenten. Een positieve bijdrage aan jouw merk en business resultaten. We helpen je met de strategie, de ontwikkeling en optimalisatie van platformen/software en (geautomatiseerde) digitale communicatie. Van social media, advertising, CRM- en e-mailmarketing tot volledige marketing automation.
Beste Fullservice Digital Agency '24