Challenge us
menu
Share Your Impact

Iedereen heeft een eigen verhaal

Share Your Impact.

Met het einde van het jaar op steenworp afstand kijken we terug op een geweldig, magisch maar vooral geslaagd 2022. Een jaar waarin we reconnected zijn, gewerkt hebben aan geweldige cases, veel nieuwe collega’s hebben mogen verwelkomen én waarin we uitgeroepen zijn tot Beste Agency! Vol enthousiasme en vertrouwen kijken we dus uit naar het nieuwe jaar waarin wij, samen met jullie, nog meer impact willen maken. Nog meer opdrachtgevers op een magische wijze net dat beetje extra willen geven. Vanuit Team Corporate wensen wij jullie alvast hele fijne kerstdagen en een sprankelende jaarwisseling! ✨

Wellicht is het jullie niet ontgaan dat de kerstcampagne dit jaar net iets anders is dan andere jaren. Met het oog op de toekomst en onze doelen richting het maatschappelijk verantwoord ondernemen hebben wij ervoor gekozen een eerste stap in die richting te zetten. Niet alleen in ons werk, voor onze opdrachtgevers impact maken, maar ook daarbuiten. Samen creëren we deze impact in een steeds sneller veranderende wereld. Telkens weer proberen we te zoeken naar kansen en mogelijkheden voor (vaak prijswinnende) verbeteringen. Maar voor deze kerstcampagne zochten we iets anders. We vroegen jullie goede doelen aan te dragen waar jezelf een persoonlijke connectie mee hebt. De inzendingen waren stuk voor stuk hartverwarmend en zeker allemaal de erkenning waard. Toch hebben we een keuze moeten maken uit 4 goede doelen en zijn er samen met de betreffende Adwisers video’s gecreëerd waarin tekst en uitleg gegeven wordt. Om welk doel gaat het en wat is de persoonlijke connectie voor de betreffende Adwiser.

Ondertussen zijn de kaartjes zijn verzonden. In dit kaartje vragen wij de klant of ze samen met ons impact willen maken. Dit door het bedrag welke normaliter gespendeerd wordt aan een relatiegeschenk voor kerst om te zetten in een donatie voor 1 van de goede doelen. Op het kaartje vinden ze een QR code waarmee ze naar de juiste landingspagina gaan waar ze de video’s kunnen bekijken en uiteindelijk een keuze kunnen maken welk goed doel (of doelen) ze willen steunen.

​​Ben je zelf nou ook benieuwd hoe die video’s zijn geworden? Wie de Adwiser achter het doel is en waarom hij of zij dit doel ingezonden heeft? Scroll dan naar beneden en bekijk de filmpjes.

Met het einde van het jaar op steenworp afstand kijken we terug op een geweldig, magisch maar vooral geslaagd 2022. Een jaar waarin we reconnected zijn, gewerkt hebben aan geweldige cases, veel nieuwe collega’s hebben mogen verwelkomen én waarin we uitgeroepen zijn tot Beste Agency! Vol enthousiasme en vertrouwen kijken we dus uit naar het nieuwe jaar waarin wij, samen met jullie, nog meer impact willen maken. Nog meer opdrachtgevers op een magische wijze net dat beetje extra willen geven. Vanuit Team Corporate wensen wij jullie alvast hele fijne kerstdagen en een sprankelende jaarwisseling! ✨

Wellicht is het jullie niet ontgaan dat de kerstcampagne dit jaar net iets anders is dan andere jaren. Met het oog op de toekomst en onze doelen richting het maatschappelijk verantwoord ondernemen hebben wij ervoor gekozen een eerste stap in die richting te zetten. Niet alleen in ons werk, voor onze opdrachtgevers impact maken, maar ook daarbuiten. Samen creëren we deze impact in een steeds sneller veranderende wereld. Telkens weer proberen we te zoeken naar kansen en mogelijkheden voor (vaak prijswinnende) verbeteringen. Maar voor deze kerstcampagne zochten we iets anders. We vroegen jullie goede doelen aan te dragen waar jezelf een persoonlijke connectie mee hebt. De inzendingen waren stuk voor stuk hartverwarmend en zeker allemaal de erkenning waard. Toch hebben we een keuze moeten maken uit 4 goede doelen en zijn er samen met de betreffende Adwisers video’s gecreëerd waarin tekst en uitleg gegeven wordt. Om welk doel gaat het en wat is de persoonlijke connectie voor de betreffende Adwiser.

Ondertussen zijn de kaartjes zijn verzonden. In dit kaartje vragen wij de klant of ze samen met ons impact willen maken. Dit door het bedrag welke normaliter gespendeerd wordt aan een relatiegeschenk voor kerst om te zetten in een donatie voor 1 van de goede doelen. Op het kaartje vinden ze een QR code waarmee ze naar de juiste landingspagina gaan waar ze de video’s kunnen bekijken en uiteindelijk een keuze kunnen maken welk goed doel (of doelen) ze willen steunen.

​​Ben je zelf nou ook benieuwd hoe die video’s zijn geworden? Wie de Adwiser achter het doel is en waarom hij of zij dit doel ingezonden heeft? Scroll dan naar beneden en bekijk de filmpjes.

Stichting NF

Let's beat NF.

Laura steunt Stichting NF, omdat ze zelf ook Neurofibromatose heeft. Dit is een erfelijke aandoening waarbij goedaardige tumoren ongeremd op zenuwen kunnen groeien. Er bestaan helaas nog geen medicijnen of therapieën voor. Dit betekent voor haar niet alleen een leven vol onzekerheid, maar ook andere klachten zoals chronische vermoeidheid.

KWF Kankerbestrijding

Alles wat je doet heeft waarde.

Nass vraagt aandacht voor KWF Kankerbestrijding. Dit omdat de ziekte voor haar erg dichtbij kwam toen ze zowel haar moeder als tante de diagnose borstkanker kregen. Helaas is zij niet de enige binnen de organisatie die hiermee te maken heeft (gehad). Door de donatie te geven aan KWF kunnen ze werken aan levensveranderend onderzoek waar patiënten snel iets aan hebben.

Humanitas

Samen tegen eenzaamheid.

In Tom's vrije tijd is hij actief in het maatjesproject van Humanitas Tandem. Dit project koppelt een vrijwilliger aan een deelnemer die eenzaam is. Het doel is om je maatje te activeren en uit het sociaal isolement te halen. Ze zijn altijd op zoek naar meer maatjes, maar een donatie of steun in welke vorm dan ook kunnen ze goed gebruiken.

Stichting Bowie

Een donatie maakt al snel impact.

Myrthe wil graag aandacht vragen voor Stichting Bowie. Zij zet zich bij dit doel in om voedselpakketten samen te stellen. Deze brengen ze rond bij mensen die financiële begeleiding krijgen en aan het einde van de maand net wat te kort komen. Ze zijn de steun en toeverlaat van mensen die financieel zijn vastgelopen. “Een donatie maakt al snel impact.”, aldus Myrthe.

Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24