Waarom de audit data & strategie?
Dit levert het anderen al op.
Continu: 400% meer sollicitaties dankzij relevante vacatures
Dankzij volledige, datagedreven automatisering en een nieuwe campagnestructuur, vangt Continu alle relevante zoekopdrachten af. Vervolgens wordt de locatietargeting per vakgebied automatisch aangepast, zodat potentiële kandidaten alleen maar relevante vacatures te zien krijgt. Het aantal sollicitaties is daardoor verviervoudigd(!).
Dijkman: 60% meer leads, daling van kosten per lead met 95%
Door first party data te koppelen aan Google Ads, meten we niet alleen leads maar ook daadwerkelijke opdrachten. Daardoor steeg het aantal opdrachten voor Dijkman Zonne-energie met 60% terwijl de kosten per opdracht van €237 gedaald naar €12.
OLVG: +300% sollicitaties tegen €14 kosten
Met een full-funnel aanpak met lokale targeting bedient OLVG de volledige doelgroep. Door prio vacatures en niet-prio vacatures te splitsen, sturen we budgetten zo effectief mogelijk. Met gepersonaliseerde visuals per functiegroep, krijgen potentiële kandidaten alleen relevante advertenties te zien. Dit leverde een uitzonderlijk lage kosten-per-sollicitatie op en ruim 3 keer zoveel sollicitaties.