Waarom de audit data & strategie?
Dit levert het anderen al op.
Qredits: 60% meer conversie
Door gebruik te maken van segmentatie wisten we precies of en wanneer iemand toe was aan een kredietverstrekking. Door de klantreis vervolgens maximaal te personaliseren, steeg de conversie voor Qredits met 60% tegen 143% lagere kosten per aanvraag.
Dijkman: 60% meer leads, daling van kosten per lead met 95%
Door first party data te koppelen aan Google Ads, meten we niet alleen leads maar ook daadwerkelijke opdrachten. Daardoor steeg het aantal opdrachten voor Dijkman Zonne-energie met 60% terwijl de kosten per opdracht van €237 gedaald naar €12.
Eurofiber: 35% omzetgroei door verrijking van 21.000 klantprofielen
In een Customer Data Platform hebben we 21.000 verrijkte profielen opgebouwd die we online kunnen herkennen op de website en die we gebruiken voor remarketing. Dankzij real-time data is Eurofiber altijd op het juiste moment op de juiste plek aanwezig met de juiste triggers. Dit leverde liefst 35% meer omzet op.