Meld je aan
menu

Adwise X B2B

Als B2B organisatie voorop lopen in je markt.

Adwise X B2B

Als B2B organisatie voorop lopen in je markt.

Bij Adwise is het onze missie om bedrijven op een beslissende voorsprong te zetten. Zeker in de B2B sector. Als B2B Marketing specialist begrijpen wij dat het net wat meer moeite, toewijding en expertise vraagt om als B2B organisatie jouw markt succesvol te bedienen. Wij hebben alle kennis en expertise in huis om je te helpen om jouw B2B marketing strategie te optimaliseren, leads te genereren en te beheren en zo duurzame groei voor je B2B business te creëren.

Het leiden en doen groeien van een B2B organisatie brengt veel uitdagingen met zich mee. Zeker in deze onzekere tijd zijn er veel (niet te beheersen) factoren waar je rekening mee moet houden. Hieronder staan challenges waar we veel managers binnen B2B organisaties mee zien worstelen. Herken je, je hierin? Of loop je juist tegen iets anders aan? Wij hebben ervaring met het oplossen van alle denkbare uitdagingen in de B2B industrie. Daag ons vooral uit met jouw challenge, we denken graag mee. 

Challenge 1

Verschuiving naar digitaal (door COVID-19).

Challenge 1

Verschuiving naar digitaal (door COVID-19).

Hoe ga ik om met veranderende kanalen voor leadgeneratie nu beurzen wegvallen en veel verschuift naar digitaal?
Vrijblijvend sparren

Challenge 2

Relevante content creëren .

Challenge 2

Relevante content creëren .

Hoe zorg ik voor de juiste content (strategie) binnen B2B?
Vrijblijvend sparren

Challenge 3

Account Based Marketing toepassen .

Challenge 3

Account Based Marketing toepassen .

Hoe zet ik ABM specifiek in mijn branche in?
Vrijblijvend sparren

Challenge 4

Een onderscheidend merk .

Challenge 4

Een onderscheidend merk .

Hoe bouw ik een sterk en uniek merk?
Vrijblijvend sparren

Visie Adwise

Onze kijk op B2B.

Sales en marketing wordt één
Sales en marketing wordt in de toekomst als één afdeling gerund. De verantwoordelijkheid van marketing verschuift van leadgeneratie naar omzetgroei. Marketing voert meer salestaken uit (outbound), en sales voert meer marketing taken uit (thought leadership). 

ABM outbound sales
Het marketing team acteert in de toekomst als een ABM team. Het hele team is 365 dagen bezig om binnen te komen bij high-value prospects en/of om nieuwe producten te verkopen bij bestaande accounts. Een splitsing zal worden gemaakt tussen twee subteams: Brand en Performance. Waarbij Brand verantwoordelijk is voor awareness / demand en Performance voor sales.

Content verschuiving
Marketing levert niet alleen content om leads te genereren, maar vooral ook om Brand en Product awareness te genereren: Demand Marketing. De content splitst zich hierbij vooral op het maturity niveau van de prospect, gekoppeld aan industrie en uitdaging.

Zo ziet een samenwerking eruit

Onze way-of-work .

Kennismaking

We bespreken waar je tegenaanloopt, inventariseren je wensen en overleggen waar we je mee kunnen helpen. 

Voorstel + offerte

We komen met een voorstel waarin we een projectplan van aanpak hebben uitgewerkt inclusief het kostenplaatje. 

(bij akkoord) audit

Is het voorstel akkoor? Dan starten we met een audit om je huidige situatie in kaart te brengen. Dit geldt als nulmeting voor de samenwerking. 

Strategische sessie

We halen samen je marketingstrategie op en sparren aan de hand van het marketing strategy canvas. 

Roadmap

Onze specialisten vullen de eerste (strategische) roadmap per project onderdeel. Zo weet je precies wanneer er wat op de planning staat. 

Presentatie + go/no go

Tijd om het plan van aanpak en de roadmap te presenteren. Bij jou.jullie goedkeuring starten we met de uitvoering van fase één van de roadmap en strategie cycli. 

Deze B2B klanten gingen je al voor

Samen maken we digitale impact.

Bart Rosink

Ik ben Bart, B2B consultant bij Adwise!

Zin in een vrijblijvende kop koffie? .

Ik vertel je graag hoe we jou bij Adwise kunnen helpen met het oplossen van jouw challenge

Neem contact op met Bart
Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24