In onze serie partner sessions bespreken we met verschillende Adwise partners relevante ontwikkelingen binnen digital marketing. In deze aflevering schuiven Squeezely oprichter Tim Hoefnagel en Adwise dataspecialist Loraine Seliger aan tafel bij Jeroen om alle kansen en mogelijkheden van een Customer Data Platform te bespreken.
Hoe goed ken je jouw doelgroep eigenlijk? Interesses, behoeften, twijfels, zoekgedrag en voorkeuren, allemaal essentiële informatie om in elke fase van de klantreis in te spelen op dat waar je doelgroep naar op zoek is. Met een Customer Data Platform koppel je je data- en marketingkanalen aan elkaar en laat je jouw doelgroep in elke fase precies de juiste content zien. Volledig gepersonaliseerd, via het juiste kanaal en op het juiste moment. In deze partnersessie gaan we daarover in gesprek en kom je alles te weten over:
Benieuwd hoe een Customer Data Platform jouw organisatie verder helpt? Neem onderaan deze pagina direct contact op en wij denken met je mee!
Lees alles over de functies en meerwaarde van een CDP, wat het voor jouw organisatie oplost en bij welke signalen jouw organisatie toe is aan een Customer Data platform.
Meer lezen over CDP'sBeste Fullservice Digital Agency '24