Challenge us
menu

Vijf Global Agency nominaties voor Adwise en opdrachtgevers

De shortlist met kanshebbers voor de Global Agency Awards is gepubliceerd en wij maken met trots bekend dat Adwise samen met 5 opdrachtgevers op deze internationale lijst staat. De samenwerkingen met Soudal, Shampoobars, Continu, ShirtUp! en SPAR Recruitment zijn in uiteenlopende categorieën genomineerd. Op 13 juni worden de winnaars bekendgemaakt.

 

Nominaties 2024

Hieronder vind je het overzicht van de genomineerde Adwise-samenwerkingen bij de Global Agency Awards 2024. Scroll naar beneden om meer te lezen over de cases en de awardshow zelf. Benieuwd naar de volledige shortlist van de Global Agency Awards? Klik dan hier.

Soudal I
Best Social Media Campaign
Soudal is Europa's grootste onafhankelijke producent van kitten, lijmen en purschuimen voor zowel de vakman als de particuliere gebruikers. Maar hoe bereik je je doelgroep organisch? 

Engagement op de platformen neemt steeds verder af. Behalve op short-form, hier neemt juist de engagement toe. Alleen content en al helemaal video is voor veel bedrijven een uitdaging.

Nieuwe features (binnen social platformen) zorgen voor vaak voor meer zichtbaarheid en bereik. Door samen met Soudal creatieve 'klus content' in te zetten op Instagram en Tik Tok zijn ze zichtbaarder geworden. Mensen delen nu meer content met Soudal dan voorheen. Hierdoor hebben ze nu echt een klus community gecreëerd. 



ShampooBars I Best PPC Campaign
De meeste verzorgingsproducten bestaan voor 80% uit water, waardoor deze vaak worden verpakt in grote plastic flessen die allemaal vervoerd moeten worden. Een Shampoo Bar bevat alleen de 20% aan werkende ingrediënten en gaat gemiddeld net zo lang mee als 3 plastic shampoo flessen.

In de niche markt waarin het opereert, was de grootste uitdaging het creëren van eigen vraag en het voeren van een duurzaam business model.

Samen met ShampooBars hebben we vanuit een klein budget een succesvolle multi-channel strategie ontworpen, waarin hyperpersonalisatie, innovatief datagebruik en slimme kanaalkeuzes de belangrijkste pijlers vormden. Door het aantal terugkerende bezoekers te laten toenemen en meer mensen te laten overstappen, werden onder meer honderdduizenden plastic flessen bespaard.



Continu I Best Integrated Campaign
Intermediair Continu Professionals helpt professionals in de bouw, techniek, civiele techniek en woningcorporaties bij het vinden van een baan. Maar hoe verhoog je het aantal aanvragen en het percentage plaatsingen in de uiterst uitdagende arbeidsmarkt?

Samen met Continu hebben we 
de overstap gemaakt van vacaturemarketing naar een geautomatiseerde, datagedreven full-funnel recruitment campagnestrategie. We hebben kanalen gekoppeld op een nog niet eerder vertoonde manier, waarbij budgetten automatisch verschuiven naar daar waar de meeste vraag is. 

Een belangrijk onderdeel van de hierboven genoemde strategie is slim datagebruik. Dankzij de strategische integratie met CDP BlueConic, levert Continu altijd content die inhoudelijk perfect aansluit op de specifieke interesses en behoeften van gedetailleerd uitgewerkte doelgroepen. Zo krijgt elke potentiële kandidaat een eigen unieke en uniforme digitale beleving. 




ShirtUp! I Best Use of AI in Client Campaign

ShirtUP richt zich op mensen van alle leeftijden die op zoek zijn naar gepersonaliseerde kleding die eenvoudig en gemakkelijk kan worden gemaakt en snel kan worden verzonden. 

Er is een nieuwe AI-gebaseerde ontwerptool gebouwd, waarmee unieke ontwerpen kunnen worden gemaakt met slechts een paar woorden. Samen met ShirtUP hebben we twee verschillende campagnes gemaakt, afgestemd op de cultuur en taal van elk land. We hebben dynamische video's gemaakt die de Europese autoriteit van ShirtUP benadrukken, terwijl een diverse cast de culturele connectie versterkt.

SPAR Recruitment I Best use of ABM
SPAR Nederland was op zoek naar effectieve manieren om dagelijks nieuwe ondernemers aan te trekken die deel willen uitmaken van hun franchiseformule.

We hebben een APRM flow gecreëerd die gericht is op het automatisch identificeren en benaderen van potentiële kandidaten en het peilen van hun interesse. De geautomatiseerde flow zorgde voor een efficiënte filtering van ongeïnteresseerde individuen terwijl tegelijkertijd geïnteresseerde kandidaten werden aangemoedigd om te reageren op een bericht of contact op te nemen met de recruiter. Op deze manier creëerden we een snelle sortering tussen leads en ongeïnteresseerden, wat het werven veel efficiënter maakte.


 


Over de Global Agency Awards

De Global Agency Awardseen initiatief van Don't Panic, erkennen en belonen de impact die bureaus in alle soorten, maten en specialisaties over de hele wereld maken. De brede categorieën bekronen bureaus, groot en klein, die werkzaam zijn in verschillende sectoren, van creatief en design tot digitaal en technologie, marketing en reclame tot public relations en media. Ieder jaar beoordeelt een internationale vakjury honderden entries, waarbij de beste inzendingen worden genomineerd. Hierbij wordt vooral gekeken naar innovatie, creativiteit en connectiviteit binnen het veranderende digitale landschap. 


Bekijk ons werk

Award-winning impact.

Adwise work Challenge us

Don't miss out!

Ontvang inspiratie, trends, stories, events en veel meer direct in je mailbox..

Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Marijn ten Bulte, Head of organic channels, helpt je graag!

Neem contact op

Heracles Almelo

Heracles Almelo

Voortman Steel Machinery

Voortman Steel Machinery

Vandentop Tuinhout

Vandentop Tuinhout

Akeneo PIM implementatie

Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24