Hulp nodig bij je volgende Display campagne?
Pauline van Miert, Lead Display / Social Advertising, kijkt graag met je mee!
Yes! We zijn vandaag twee keer genomineerd voor de Programmatic Awards 2021 samen met onze opdrachtgevers SPAR en United Retail. We zijn kei-trots (zoals onze Brabantse Lead Display Pauline zou zeggen) dat we hiermee kunnen aantonen dat ook onze Display cases bij de top van Nederland horen. En dat terwijl we nog maar een half jaar lid zijn van de branchevereniging VIA Nederland!
We horen je denken: cool Adwise, weer een nominatie. Maar wat maakt deze nominatie nou bijzonder? De Programmatic Awards bieden - zoals ze het zelf zeggen - een podium aan de beste programmatic advertisingcases (display op basis van data) en aanstormend talent van Nederland. Dit is het eerste jaar dat wij deelnemen aan de Progammatic Awards en we zijn daarom extra trots dat we het op mogen nemen tegen grote partijen zoals het Zilveren Kruis, HEMA en Eneco. Deze 5-jarige editie is daarnaast extra leuk, want we mogen onze cases binnenkort verder aan jullie toelichten in twee verschillende webinars. Voor meer informatie of het aanmelden voor deze webinars kan je terecht op deze pagina.
“Bij Adwise draaien we natuurlijk al een lange tijd display campagnes, maar de laatste jaren zijn we bezig om deze campagnes steeds slimmer en innovatiever te maken met gebruik van data. We willen echt de juiste boodschap aan de juiste doelgroep laten zien op het juiste moment. Mijn droom is om met Adwise mee te draaien in de display top van Nederland en dit is de eerste mooie stap. Ik denk dat deze twee nominaties voor de VIA awards een mooie bekroning zijn voor onze inspanningen."Pauline van Miert - Lead Display / Advertising
We zijn dit jaar genomineerd met twee verschillende cases. Met onze opdrachtgever United Retail maken we kans op een award in de categorie branding en awareness. Samen hebben we een hyper gepersonaliseerde branding campagne gelanceerd waarin we lokale ondernemers als local hero’s hebben neergezet. Een mooie case met geweldige resultaten waar we binnenkort uitgebreid op ingaan.
Met SPAR maken we kans op een award in de categorie ‘Best Digital Programmatic Omnichannel Strategy’. Hier gaat het om een omnichannel strategie met een full-funnel aanpak waarin we de kracht van Snapchat, Waze, Search, de website en Display hebben gecombineerd tot een hyper lokale campagne. Ook deze campagne overtrof alle verwachtingen waar we binnenkort dieper op ingaan.
Komende weken delen we beide cases volledig op onze website om jullie meer te vertellen over de projecten, werkwijze en resultaten. De uitreiking van de Programmatic Awards zal dit jaar fysiek plaatsvinden op 16 september. We houden jullie op de hoogte!
Pauline van Miert, Lead Display / Social Advertising, kijkt graag met je mee!
Beste Fullservice Digital Agency '24