Challenge us
menu

Kennisdeling 'Round Tables' bij Adwise

Je bekijkt op dit moment een oudere story. De inhoud hiervan kan verouderd zijn. Bekijk hier onze laatste stories
Round table Adwise

Binnen Adwise hebben we verschillende disciplines, elk met onwijs veel kennis. Omdat er niets boven kennisdelen gaat organiseerden we op 18 oktober een 'Round table' sessie waarbij collega's elkaar op de hoogte brachten van de laatste trends en ontwikkelingen. Een middag waarin specialisten vanuit de verschillende disciplines onze account- en sales teams bij hebben gepraat over de laatste ontwikkelingen in hun vakgebied.

De Round tables zijn een hele praktische insteek om vorm te geven aan onze missie: het digitale brein zijn van onze klanten. Om onze klanten nog beter te kunnen adviseren, wilden sales en account graag met de specialisten over ontwikkelingen kunnen sparren. Een sessie als deze inspireert tot ontelbare kansen en mogelijkheden die er liggen bij onze klanten. 

Het goede aan de opzet van de Round tables is dat je op interactieve wijze kunt leren over de laatste trends en ontwikkelingen binnen de specialties van Adwise op het digitale marketing vlak. Zo verankeren we digitaal in de hoofden en harten van Adwisers. Er was ruimte voor vragen en discussie over de laatste ontwikkelingen in ons vakgebied. Onderwerpen op het gebied van social media, advertising, data en marketplaces kwamen tijdens deze sessie aanbod.

 

Learning & Development Manager Tom de Haas: ‘Naast trainingen, coaching en ontwikkeltrajecten is dit een hele mooie en effectieve manier om onze Adwisers te helpen ontwikkelen. Ontwikkelingen gaan heel snel in ons vakgebied en op deze manier zorgen we ervoor dat iedereen op de hoogte blijft van de laatste stand van zaken. En dat collega’s zo onze klanten het best kunnen adviseren.’

Vakspecialisten krijgen een beter beeld van uitdagingen aan de klantzijde en performance managers kunnen de laatste ontwikkelingen en succescases meenemen in klantgesprekken. Op basis van deze sessies worden producten en diensten aangescherpt en hebben we als heel Adwise de juiste focus op basis van behoeften die spelen in de markt.

“Het is mooi om te zien dat er veel discussie ontstaat tijdens deze sessies. Ik geloof als chapterlead echt in het feit dat het vergroten van inhoudelijke kennis bij performance managers resulteert in het juiste advies en goede gesprekken aan tafel.” Evelien Knippers - Adwise Account Director

Door het enorme succes van de ‘Round table sessies’ blijven wij dit periodiek doen om alle kennis die er bij Adwise is, zoveel mogelijk te delen - met als uiteindelijke doel onze klanten op voorsprong zetten. Volgende maand komen er twee nieuwe vakgebieden aan bod en voor volgend jaar zijn er ook weer een aantal sessies gepland. Een zelfde soort sessie waarin ook onze klanten te gast zijn, is iets wat wij in de toekomst graag willen organiseren. Hier kunnen specialisten en account direct in gesprek met de klant over hun wensen en behoeften maar ook de uitdagingen en hoe onze diensten daar direct bij kunnen helpen.


 

 

 

 

Don't miss out!

Ontvang inspiratie, trends, stories, events en veel meer direct in je mailbox..

Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24