Een nieuwe Pulse aflevering met het laatste nieuws op het gebied van digital marketing en tech. In deze aflevering o.a.: Google start met doelgroepen op basis van voorspelling. Leer hoe je content presteert dankzij update Search Console Insights. Google brengt Chrome-extensie uit om te zien waar ads vandaan komen en My Business Profiles krijgt abonnementsmodel. Tikkie Brands en waarom wil Microsoft TikTok?
Een nieuwe Pulse aflevering met het laatste nieuws op het gebied van digital marketing en tech. In deze aflevering o.a.:
Beluister deze podcast hieronder via Anchor. Het is ook mogelijk om je te abonneren op de podcast via Spotify, iTunes, Google Podcast of met deze RSS-feed via andere podcast-apps. Lees hieronder hoe het abonneren op deze podcast werkt.
Heb je tips, ideeën voor onderwerpen of wil je gewoon reageren? Laat het ons weten via podcast@adwise.nl.
Volg ons op Twitter voor de laatste updates
https://twitter.com/adwise_bv
https://twitter.com/inderooz
Op een iPhone of iPad is de Podcasts-app standaard geïnstalleerd, op een Android toestel kun je de Google Podcast-app downloaden via de Play Store. Hierin kun je zoeken naar podcasts, je abonneren en afleveringen direct afspelen. Kom je op het internet een iTunes-link naar een podcast tegen, dan wordt deze direct in de Podcasts-app geopend. Ook op Macs en pc's zijn podcasts te vinden in iTunes.
Beste Fullservice Digital Agency '24