De Emerce100 lijst van 2023 is gepubliceerd en met trots delen we dat Adwise voor het derde jaar op rij in de top-3 van beste, grote fullservice digital agencies van Nederland staat. Bovendien is Adwise Academy met een recordscore uitgeroepen tot beste opleider van Nederland in digital marketing & communicatie. Een fantastische dubbele erkenning van onze gezamenlijke missie.
Voor de achttiende keer heeft Emerce de Emerce100 gepubliceerd; dé lijst van beslissers in de Nederlandse online industrie. Net als in 2021en 2022 hoort Adwise ook in 2023 bij de beste drie grote, fullservice digital agencies van Nederland. Dat Adwise Academy dit jaar als beste uit de bus komt in de categorie opleidingen en trainingen zorgt voor een dubbel gevoel van trots.
“Ik ben ongelofelijk trots op de leidende posities van Adwise en Adwise Academy in de Emerce100. Dit is een hele mooie erkenning door de doelgroep zelf.” Gijs Westerbeek - CEO en oprichter van Adwise
Innovatiekracht en cultuur Gijs schrijft de hoge notering vooral toe aan de innovatiekracht en cultuur van beide bedrijven. “Vertrouwen is de basis voor groei en samenwerking. Daarnaast zijn we altijd nieuwsgierig naar nieuwe ontwikkelingen en dagen we onszelf en onze klanten uit nieuwe slimme innovaties en creatieve oplossingen te ontwikkelen waarmee we de nieuwe status quo bepalen. Wij willen continu voorop lopen. Onze people & culture strategie staat hierbij centraal.” Recordscore voor Adwise Academy Vorig jaar maakteAdwise Academy haar debuut in de prestigieuze ranglijst van Emerce en eindigde het meteen als nummer twee in de categorie opleidingen en trainingen. Dit jaar stoomde de opleidings- en ontwikkelpartner verder op naar de eerste plaats, met een uitzonderlijk hoge score. Adwise Academy mag zich nu een jaar lang de beste opleider in (digital) marketing en communicatie noemen. Het laat daarmee gerenommeerde aanbieders als Frankwatching, TIAS School for Business and Society, Nyenrode en Beeckestijn Business School achter zich.
De opleiders worden onder meer beoordeeld op kennis/knowhow en flexibiliteit. Adwise Academy bemachtigde liefst 6,5 van de maximaal te verdienen 7 sterren; de hoogste score ooit voor een opleider.
“Vorig jaar direct tweede als nieuwkomer en dit jaar zelfs eerste; ik ben ontzettend trots op ons Academy-team dat we dit hebben bereikt in een relatief korte periode van 2,5 jaar. ” Sannefleur Perik - Business Unit Manager Academy
Ontwikkelpaden op maat Sannefleur Perik, Business Unit Manager van Adwise Academy is trots op dit resultaat: “Wat ons uniek maakt zijn onze trainers – veelal award-winning professionals van Adwise – die niet alleen didactisch sterk zijn, maar ook veel praktijkervaring inbrengen die zij hebben opgedaan met unieke cases bij toonaangevende opdrachtgevers.
Daarnaast is Adwise Academy niet alleen een opleider, maar ook een strategische ontwikkelpartner voor organisaties en hun digital marketing- en communicatieteams. Wij weten als geen ander welke tooling, kennis en vaardigheden er nodig zijn, nu en in de toekomst. Wij helpen organisaties op die manier altijd het beste uit hun team te halen met ontwikkelpaden op maat.”
Emerce notering: meer dan prestige De Emerce100 is een speciale jaarlijkse uitgave van Emerce waarin de uitkomsten van een onafhankelijk imago-onderzoek centraal staan, uitgevoerd door Motivaction en verrijkt met andere relevante marktdata. Centraal in deze uitgave staat hoe beslissers, werkzaam in de online marketing, ICT en e-business de prestaties van leveranciers en diensten in de e-business en marketingbranche in het afgelopen jaar hebben beoordeeld. Het imago van de beoordeelde bedrijven wordt weergegeven op een 7-puntsschaal.
Omdat de online branche de afgelopen jaren hard is gegroeid, gaat het al lang niet meer om een top-100, maar eerder om zo’n duizend verschillende bedrijven. Het ging dit jaar in totaal om vijf verschillende gebieden (Bureaus, E-Business Services, Media & Advertising, Software en tot slot Venture) en 53 categorieën.
Irixs, een nieuwe speler ontstaan uit een fusie van Forque, Datadone en Vionq, heeft Adwise gevraagd als strategisch partner voor de ontwikkeling van een compleet nieuwe visuele identiteit met bijbehorende website. Graag delen we het resultaat van deze intensieve samenwerking, waarmee we samen de drievoudige fusie van Irixs hebben voltooid met een onderscheidende merkidentiteit en splinternieuwe ModX-website.
Focus, verbinding en menselijke benadering. Drie pijlers die de essentie van Irixs reflecteren en de uitgangspunten van het volledig nieuw ontwikkelde merk. Dat komt onder meer terug in een onderscheidend logo, waarbij de iris symbool staat voor de gerichtheid van Irixs op hun klanten en partners. Verder hebben we een gebruiksvriendelijke website gebouwd in het MODX CMS, waarmee Irixs nu snel inspeelt op alle behoeften van de doelgroep.
Binnen een recordtijd is Irixs getransformeerd van een nieuwe naam naar een compleet uitgewerkte visuele identiteit en website. Benieuwd naar de volledige case? Klik dan hier.