Wordt jouw vraagstuk een nieuwe award winning case?
Spar vrijblijvend met ons. We delen onze expertise graag met je!
De prijzen voor het beste interactieve werk van het afgelopen jaar zijn uitgereikt tijdens de tiende editie van de Dutch Interactive Awards 2019, die werd gepresenteerd door Emerce en de Dutch Digital Agencies (DDA). Tijdens de tiende editie van Dutch Interactive Awards zijn wij maar liefst twee keer in de prijzen gevallen met cases voor Ziezodan in de categorieën Tools en Service.
Bij de DIA’s wonnen wij twee awards in de categorieën Tools en Service met opdrachtgever Ziezodan. In deze twee categorieën nam Adwise het op tegen onder andere Albert Heijn, Volvo, Heineken en de Staatsloterij. Adwise wist zilver voor de categorie service en goud voor de categorie tools mee naar huis te nemen. Ziezodan verbindt huurders, vastgoedbeheerders en onderhoudsbedrijven. Door het gebruik van digitale/tech expertise hebben Ziezodan en Adwise een platform ontwikkeld welke een substantiële bijdrage leveren aan het gehele vastgoed-onderhoudsdomein.
"Wat ben ik super trots op dit resultaat en deze samenwerking. Zoveel inspanning en betrokkenheid wordt beloond met winst van o.a. Albert Heijn. Fantastisch resultaat!"
Michiel Pot, Algemeen directeur Ziezodan
Benieuwd hoe we dit hebben aangepakt en tot welke resultaten het heeft geleid? Check dan de rest van het verhaal op Emerce. #DIA2019
Spar vrijblijvend met ons. We delen onze expertise graag met je!
Beste Fullservice Digital Agency '24