Wat is jouw uitdaging?
Daag ons uit en wie weet staan we een volgende keer samen jouw organisatie op het podium!
Adwise en de gemeente Rijssen-Holten zijn in de prijzen gevallen bij de prestigieuze internationale European Content Awards (ECA). Met de campagne #BBTY mochten Adwise en de gemeente Rijssen-Holten een Europese prijs in de categorie ‘ Charity Content Campaign of the Year’ mee naar Nederland nemen. De awardshow wordt jaarlijks in een andere Europese stad gehost en bekroont het beste werk binnen content marketing van Europa.
Samen met gemeente Rijssen-Holten zijn wij dit jaar genomineerd in de categorieën Social Media Content Campaigns of the Year & Charity Content Campaign of the Year. Een campagne om de gemeente in contact te brengen met jongeren. Een flinke uitdaging, want jongeren bereiken als gemeente is geen “easy thing”. Tijd voor actie dus. Maar hoe? De gemeente Rijssen-Holten creërde een mysterieuze guerilla campagne. In combinatie met een sterke social media strategie zorgden wij voor het viral effect. Het resultaat? 700% meer reacties dan het beoogde resultaat en meer dan 30% van de jongeren uit de complete gemeente denkt mee over de toekomst van de gemeente. Benieuwd hoe we dit hebben aangepakt en tot welke resultaten het heeft geleid? Bekijk dan de complete case.
Milou Grunder, Social & Content marketeer bij Adwise is natuurlijk ontzettend blij met de prijs: “Wat een eer om op een internationaal podium een award uitgereikt te krijgen, zeker als je kijkt naar de concurrentie! Deze campagne laat zien dat de combinatie van offline en online tot een krachtige boodschap leidt. Viral gaan als gemeente, we did it! Dat we nu met de gemeente internationaal erkenning hebben gekregen voor deze succesvolle samenwerking is gewoonweg fantastisch.”
Daag ons uit en wie weet staan we een volgende keer samen jouw organisatie op het podium!
Beste Fullservice Digital Agency '24