Volgens Emerce behoort Adwise ook in 2022 bij de beste grote full-service digital agencies van Nederland. Op de nieuw gepubliceerde Emerce100-lijst, de meest prestigieuze graadmeter voor digital agencies, nemen we de derde plek in. Ook onze Adwise Academy gooit als nieuwkomer hoge ogen in de categorie 'opleidingen en trainingen' met een gedeelde tweede plaats.
Bron: Emerce
Na de Nr.1 notering in de Emerce100 van vorig jaar hoort Adwise ook in 2022 bij de beste grote full-service agencies van Nederland. ‘’Wederom een mooie erkenning en bevestiging van alle energie die we dagelijks in ons werk stoppen”, aldus Jip van Kervel, COO van Adwise. “Uiteraard was dit niet gelukt zonder de tomeloze inzet van onze Adwisers en het vertrouwen van onze klanten en partners'', benadrukt hij.
“Voor het tweede jaar een top-3 positie in deze categorie, is een hele mooie bevestiging van de impact die we dagelijks maken met en voor onze opdrachtgevers.” Jip van Kervel - Adwise Director Operations (COO)
Bekroning van de (internationale) impact van Adwise
Dat Adwise wederom een topnotering te pakken heeft in de Emerce100 is volgens Jip een bevestiging van de impact die dagelijks bij opdrachtgevers wordt gemaakt. ''Die impact die we dagelijks realiseren met en voor opdrachtgevers is het allerbelangrijkste. Voor het tweede jaar op rij een top-3 positie in deze categorie is hier een hele mooie bevestiging van. En daar zijn we erg trots op. Steeds het verschil blijven maken, is niet altijd makkelijk, maar dit laat zien dat onze gezamenlijke inzet wordt gezien en gewaardeerd.''
Het bereiken van de digitale top in Nederland én daar blijven, creëert ook een goede basis voor het realiseren van de internationale ambities die Adwise heeft. ''We maken over de grens al steeds meer digitale impact en nieuwe buitenlandse opdrachtgevers weten ons ook mede door onze score in de Emerce100 steeds beter te vinden.'' geeft Jip aan.
Bron: Emerce
Er is dit jaar nog meer mooi Emerce-nieuws te vieren, want onze Adwise Academy staat op een gedeelde tweede plaats in de categorie 'opleidingen en trainingen'. Als nieuwkomer schaart onze Academy zich daarmee in een mooi rijtje van Nederlandse topopleiders als de LOI, NCOI en Nyenrode. Onze Business Unit Manager Academy, Sannefleur Perik, is erg trots op de mooie Emerce-erkenning. ''We zijn enorm trots op deze notering omdat het een notering is op basis van ervaringen van marketing professionals zelf. We zijn het afgelopen anderhalf jaar steeds meer opgeschoven van een academy met standaard opleidingen, naar de rol van ontwikkelpartner.''
“Deze notering is voor ons een bevestiging van de kwaliteit van onze trainingen en de behoefte aan een strategische ontwikkelpartner in de markt.” Sannefleur Perik - Business Unit Manager Academy
Wat maakt de adwise academy bijzonder/goed?
''Als ontwikkelpartner kijken we altijd naar het totaalplaatje,'' vertelt Sannefleur. ''Je kunt bij ons terecht voor een losse training of individueel ontwikkeladvies, maar we kijken ook naar benodigde ontwikkeling t.a.v. de digitale strategie van een bedrijf of team. Verder zijn onze trainers bijna allemaal specialisten van Adwise, waarmee we kwaliteit waarborgen. Al onze trainingen en opleidingen bestaan uit een unieke combinatie van theorie en dagelijkse praktijk. Je leert de laatste trends en ontwikkelingen, leert van onze award-winning cases en krijgt gelijk praktische handvatten om het morgen in jouw eigen praktijk beter te doen.''
De Emerce100 geldt als belangrijke graadmeter voor zowel leveranciers als afnemers van marketingdiensten. Naast erkenning voor geleverd werk, dient de lijst als hulpmiddel voor bedrijven, merken en organisaties bij hun keuze voor een marketingpartner. Een goede klassering in de Emerce100 vergroot voor agencies en bureaus de kans op het aantrekken van nieuwe klanten, zowel uit Nederland als daarbuiten. De Emerce100 is dus veel meer dan alleen prestige; het zet je als agency of opleider (internationaal) op de kaart. Zo kunnen we ook bij Adwise nog meer impact maken voor nog meer bedrijven en organisaties.
Beste Fullservice Digital Agency '24