Digital agency Adwise heeft bij de prestigieuze Dutch Search Awards vier prijzen in de wacht gesleept. Zo won Adwise met haar case voor United Retail een jury-, en publieksprijs “De Grote Prijs” en ontving Adwise als agency de titel voor Beste Agency Large. De awards, die jaarlijks worden uitgereikt staan centraal voor excellentie op het gebied van Search en Digital Marketing.
De vakkundige jury en het Nederlandse publiek heeft Adwise tot Beste Agency Large verkozen. In de voorgaande editie behoorde Adwise al tot Beste Agency Medium. Director Operations Jip van Kervel: “Een onwijze bekroning en erkenning voor onze teams en opdrachtgevers. Innovatie, creativiteit en een geweldige samenwerking die erop is gericht om dagelijks impact te hebben met digital.”
“Een onwijze bekroning en erkenning voor onze teams en opdrachtgevers. Innovatie, creativiteit en een geweldige samenwerking die erop is gericht om dagelijks impact te hebben met digital.”
Jip van Kervel
Director operations
Voor United Retail (de franchiseorganisatie die de formules Electro World, Euronics en Witgoed Specialist exploiteert) creëerde Adwise een slimme lokale strategie om meer winkelbezoeken voor 320 franchisenemers te realiseren. Dit resulteerde in een totaaloplossing met een grote impact voor alle lokale franchisenemers. Deze case werd in de categorie beste lokale campagne door de jury beloond met een award.
Deze case viel zelfs dubbel in de prijzen. Uit alle inzendingen zijn de drie hoogst beoordeelde cases gekozen om tijdens de live-uitreiking een videopitch te houden en te strijden om De Grote Prijs. Tijdens de pitch werd door de juryleden en het aanwezige publiek de case van Adwise en United Retail gekozen tot winnaar van de Grote Prijs 2018.
Als bureaus hebben we allemaal te maken met opdrachtgevers die op moeten boxen tegen grote spelers in de markt. Met deze case hebben we laten zien hoe je met een slimme aanpak toch impact kunt hebben voor de lokale ondernemer. Heel gaaf dat dit ook wordt erkend door de branche!
Wouter Nieuwerth
Senior advertising & analytics consultant
Samen met Kees Smit Tuinmeubelen viel Adwise in de prijzen voor de beste mobiele campagne. In deze case is op innovatieve wijze offline data ingezet om online campagnes te optimaliseren. Adwise creëerde zo een optimale omnichannel beleving.
De Dutch Search Awards is een jaarlijks evenement waarbij excellentie op het gebied van Search en Digital Marketing in Nederland in de spotlights wordt gezet. In totaal zijn 100 bureaus, consultants en merken genomineerd, bijna het dubbele van het jaar ervoor. De jury ontving niet alleen méér inzendingen maar ook kwalitatief hoogwaardige cases. De winnaars zijn gekozen door een vakjury met onder andere experts van Microsoft, Google en LinkedIn.
De awards werden op 22 november overhandigd in DeFabrique in Utrecht.
Beste Fullservice Digital Agency '24