Samen met Kozijnshop.nl (Beste CRO-campagne), LEDLoket (Beste SEAChatGPT-campagne) en Continu Professionals (Beste Measurement) zijn we afgelopen vrijdag in de prijzen gevallen bij de Dutch Search Awards 2024. Ook de DSA Grote Prijs - de publieksprijs voor beste case - ging naar Adwise voor de innovatieve samenwerking met LEDLoket. Opnieuw een meervoudige erkenning dus van onze missie, het vertrouwen van onze opdrachtgevers én onze Adwisers. En daar zijn we ontzettend trots op.
Samen impact maken en opdrachtgevers op een beslissende voorsprong zetten in hun markt. Met een totaal van negen gouden, zilveren en bronzen podiumplaatsen en de DSA Grote Prijs zagen we onze missie opnieuw meermaals bekroond worden bij de Dutch Search Awards 2024. Scroll naar beneden voor het totaaloverzicht van alle podiumplaatsen van de cases met onze opdrachtgevers. Daarnaast feliciteren we uiteraard alle andere winnaars.
Herbeleef onze award-winning avond in Utrecht:
Zoals ieder jaar werd aan het einde van de avond 'De Grote Prijs' uitgereikt voor de allerbeste case. De award wordt uitgereikt op basis van publieksstemmen, waarbij de drie genomineerden één voor één een pitchvideo laten zien. Onze samenwerking met LEDLoket, die ook won in de categorie beste SEAChatGPT, kwam hier overtuigend als winnaar uit de bus. De case draait om de slimme inzet van AI om de kosten van productfoto's te verminderen. Hoe dat er precies uitziet leggen we je uit in onderstaande explainer.
Ieder jaar erkent en bekroont de onafhankelijke vakjury van de De Dutch Search Awards bijzondere prestaties uit de Nederlandse search marketingindustrie. Cases worden beoordeeld op diverse punten zoals resultaat, strategie en schaalbaarheid, waarbij innovatie en originaliteit essentiële onderdelen zijn.
Beste Fullservice Digital Agency '24