Afgelopen vrijdag opende deFabrique in Utrecht haar deuren voor een nieuwe editie van de Dutch Search Awards, hét podium waar bijzondere prestaties uit de Search Marketing industrie worden bekroond. Voor Adwise en opdrachtgevers werd het een opnieuw succesvolle editie met acht gouden, zilveren en bronzen podiumplaatsen. Met name de diversiteit in award categorieën (8) en industrieën van opdrachtgevers (6) onderstreepte de succesvolle full-service impact die Adwise het afgelopen jaar weer heeft gemaakt in het Digital Marketing domein.
Zoals te doen gebruikelijk, liet de Dutch Search Awards avond zich kenmerken door spektakel, glitter en glamour. Van de chique aangeklede eventlocatie en het spraakmakende entertainment van bijvoorbeeld de Braziliaanse Earthquake Brassband tot de fabuleus uitgedoste gasten; de Dutch Search Awards stelt nooit teleur. Het hoogtepunt van de avond blijft uiteraard de awarduitreiking zelf, waar ditmaal 36 prijzen werden uitgereikt. Nieuw dit jaar waren onder meer 'Best SEO- en SEA ChatGPT campagnes' en 'Beste Changemaker'.
Met 13 nominaties in 12 categorieën was Adwise wederom ruim vertegenwoordigd op de shortlist, waar Adwise Head of SEO Shari voor het tweede jaar op rij bij de beste consultants van Nederland hoorde. Toen de stofwolken van de in sneltreinvaart afgewerkte uitreiking waren opgetrokken, kon er een fraaie eindbalans worden opgemaakt. Met 6 verschillende opdrachtgevers haalde Adwise 8 keer het podium en werd in twee nieuwe categorieën (Best SEO ChatGPT en Changemaker) goud veroverd.
* tekst gaat verder onder de afbeeldingen
Samen impact maken en opdrachtgevers op een beslissende voorsprong zetten in hun markt. Het resultaat bij de Dutch Search Awards is een succesvolle reflectie van onze missie, waarbij we met opdrachtgevers uit zes verschillende markten, acht van de in totaal dertien nominaties hebben omgezet in een gouden, zilveren of bronzen podiumplaats. Iets dat zonder het vertrouwen van onze opdrachtgevers en de eindeloze inzet van onze Adwisers nooit mogelijk was geweest.
Namens Adwise feliciteren we alle andere winnaars, waaronder Increase met zes awards en DEPT met het winnen van de Grote Prijs.
Beste SEO B2B campagne (ZILVER)
- Adwise & Kader Group
Beste SEO ChatGPT Campagne (GOUD)
- Adwise & Kader Group
Beste PPC Lokale Campagne (ZILVER)
- Adwise & Riool Reinigings Service
Beste PPC Low Budget Campagne
- Adwise & Rutjes Paardenboxen
Beste Full Funnel Campagne (BRONS)
- Adwise & Continu Professionals
Beste Display Campagne (ZILVER)
- Adwise & Continu Professionals
Beste Retargeting Campagne (ZILVER)
- Adwise & viaBOVAG.nl
Beste gebruik van Marketing Automation
- Adwise & Heracles Almelo
Beste gebruik van Marketplaces (BRONS)
- Adwise & Atkins
Beste Performance Max Campagne
- Adwise & Electro World
- Adwise & Intoleran
Beste Changemaker (GOUD)
- Adwise & Shampoo Bars
Beste Consultant
- Shari Jalimsing
(Lees en bekijk hier het interview met Shari)
Ieder jaar erkent en bekroont de onafhankelijke vakjury van de De Dutch Search Awards bijzondere prestaties uit de Nederlandse search marketingindustrie. Cases worden beoordeeld op diverse punten zoals resultaat, strategie en schaalbaarheid, waarbij innovatie en originaliteit essentiële onderdelen zijn.
Beste Fullservice Digital Agency '24