Digital agency Adwise heeft samen met Heracles Almelo bij de prestigieuze Dutch Search Awards een award voor beste gebruik van personalisatie ontvangen. De awards, die jaarlijks worden uitgereikt, zetten excellentie in de Nederlandse search-industrie in de spotlights.
Heracles Almelo won in de categorie 'Beste gebruik van personalisatie' een award. Deze case beschrijft de ultieme combinatie van slimme datakoppelingen, creativiteit, herkenbaarheid en personalisatie waarmee in een beperkt afzetgebied toch grootse resultaten konden worden geboekt.
Bas Wolters, Manager Marketing en Communicatie bij Heracles Almelo is trots: "Gewoon een heerlijk gevoel en een gave waardering voor alle betrokkenen dat je in februari besluit de online omgeving op de kop te zetten, je op 26 juni hiermee live gaat en op 12 december met dank aan Adwise, Sports Alliance, Datatrics, Morskieft Ontwerpers, More, Studio Mad, alle Heracles collega’s en zeker ook alle fans en ambassadeurs een Dutch Search Award mag ontvangen op het gebied van personalisatie".
Binnenkort komt de complete case op adwise.nl
Beste Fullservice Digital Agency '24