Om je marketingstrategie te verbeteren is data cruciaal. Maar hoe zorg je dat je de juiste data verzamelt, het goed organiseert en vervolgens de juiste inzichten vergaart? En wat de algoritmes van Facebook en Google met jouw data? Verder aandacht voor de risico's van Amazon, het Social Media onderzoek van NewCom, TikTok ad self service en Facebook deelt waar ze buiten Facebook volgen.
Om je marketingstrategie te verbeteren is data cruciaal. Maar hoe zorg je dat je de juiste data verzamelt, het goed organiseert en vervolgens de juiste inzichten vergaart? En wat de algoritmes van Facebook en Google met jouw data? Verder aandacht voor de risico's van Amazon, het Social Media onderzoek van NewCom, TikTok ad self service en Facebook deelt waar ze buiten Facebook volgen.
Hosts: Jeroen Roozendaal, Daan Loohuis, Joris Kroes
Beluister deze podcast hieronder via Anchor. Het is ook mogelijk om je te abonneren op de podcast via Spotify, iTunes, Google Podcast of met deze RSS-feed via andere podcast-apps. Lees hieronder hoe het abonneren op deze podcast werkt.
Op een iPhone of iPad is de Podcasts-app standaard geïnstalleerd, op een Android toestel kun je de Google Podcast-app downloaden via de Play Store. Hierin kun je zoeken naar podcasts, je abonneren en afleveringen direct afspelen. Kom je op het internet een iTunes-link naar een podcast tegen, dan wordt deze direct in de Podcasts-app geopend. Ook op Macs en pc's zijn podcasts te vinden in iTunes.
Beste Fullservice Digital Agency '24