Challenge us
menu

Adwise wint Global Content Award met Emerce100 campagne ‘A crucial piece'

Global Content Awards 2023

Met trots maken we bekend dat de interne Adwise Emerce100 campagne 'A crucial piece' is bekroond met een Global Content Award. De campagne werd door de internationale vakjury als beste beoordeeld in de categorie Best Global Internal Content Campaign. Met 'The Digital Derby' eindigde een andere interne Adwise campagne als runner-up in deze categorie. Het betekent de eerste Global Content Award ooit voor Adwise, dat met opdrachtgevers ICON Clinic Trials en Heracles Almelo dit jaar ook twee nominaties in de wacht sleepte.

Adwise - A Crucial Piece 
De winnende campagne draait om het in de spotlights zetten van individuele inzet als cruciale stukjes in het gezamenlijk succes van onze agency. Voor het derde jaar op rij riep Emerce Adwise in 2023 uit tot top-3 full-service agency van Nederland. Met de 'A crucial piece' campagne wordt dit succes opgedragen aan de stuk voor stuk onmisbare bijdrages van alle Adwisers. Succes dat met een puzzel als metafoor letterlijk tastbaar wordt gemaakt. Elk van onze 140 Digital Brains ontving een gepersonaliseerd puzzelstukje met een gepersonaliseerde bedankbrief, met het verzoek om het puzzelstukje mee te nemen naar kantoor. 


Alle Adwisers kregen gepersonaliseerde digitale visuals om te delen op hun sociale media, waarmee zij nog meer het gezicht werden van het Emerce succes. Het uiteindelijke resultaat was niet alleen een voltooide puzzel die nu in ons hoofdkantoor hangt als herinnering, maar de campagne benadrukt dat succes wordt gecreëerd door individuele inspanningen waarvan er geen één misbaar is.

“We waardeerden vooral de inclusieve aard van deze campagne, omdat het passend is gemaakt voor iedereen zonder hoge kosten met zich mee te brengen. Het stuk personalisatie en erkenning van ieders bijdrage waren fraaie elementen. Het is een unieke en effectieve aanpak om de betrokkenheid van medewerkers te stimuleren. Geweldig!” Jury Global Content Awards 2023



Bij de Global Content Awards hebben Adwise en WisePeople een unieke prijs in de wacht gesleept. Op het internationale podium van de GCA werd de case creating a community of digital heroes beoordeeld als Beste B2B Content Campaign of the Year. Dat het gaat om een zustersamenwerking binnen de eigen Group Wise Fundaments, maakt deze award extra bijzonder. Een geweldige bekroning van disruptieve merk- en contentcreatie binnen de wereld van detachering en recruitment.

 

“Adwise kent ons zo goed dat zij als geen ander de creatieve vertaling van onze identiteit konden doen!”Sanne Nijhof -  Manager WisePeople

 

 








De Global Content Awards

Bij de Global Content Awards worden de wereldwijd meest onderscheidende en excellente cases, teams en agencies op het gebied van content marketing onderscheiden. Er werden in 40 categorieën prijzen uitgereikt, waarbij een internationale vakjury zoekt naar content die het beste doelgroepen aantrekt, informeert, betrekt en vasthoudt. Een Global Content Award staat voor erkenning en expertise van het allerhoogste niveau op wereldwijde schaal. Het is voor het eerst dat Adwise een Global Content Award in de prijzenkast mag bijzetten. 

Meer over de GCA


Ga ook voor award-winning branding en content

Met Adwise Brand & Experience.

Meer informatie
Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24