Voor het derde jaar op rij hoort Adwise bij de beste drie grote, digital agencies in de Emerce100. Adwise Academy werd zelfs uitgeroepen tot beste opleider in digital marketing & communicatie. Gijs Westerbeek (Adwise CEO en -oprichter) en Sannefleur Perik-Boswerger (Business Unit Manager Academy) vertellen in deze Adwise Talk over dit gezamenlijke succes.
“Je moet actief bezig blijven. Dat betekent elke dag weer opnieuw bezig zijn met nieuwe innovaties, oplossingen bedenken voor klanten waarmee zij het verschil maken. Zorgen dat daar de erkenning voor komt in de vorm van awards. ” Gijs Westerbeek - CEO en oprichter van Adwise
Gijs en Sannefleur praten samen met Bas Wolters over deze fantastische dubbele erkenning. Drie jaar op een rij in de top-3 staan is een heel mooi compliment en waardering voor het werk dat elk jaar wordt geleverd. Volgens Gijs en Sannefleur danken we deze prestatie aan de focus op kwaliteit, innovatie en het leveren van tastbare resultaten voor klanten. Ook geloven ze in continue ontwikkeling en bieden daarom doorlopende trainings- en ontwikkelingsprogramma's aan om ervoor te zorgen dat hun teams up-to-date blijven met trends en vaardigheden in de branche. Terwijl ze hun prestaties vieren, erkennen ze hoe belangrijk het is om te blijven innoveren en waarde te bieden in de snel evoluerende digitale markt.
“Trots dat je gekozen wordt door beslissers uit ons vakgebied die ons als beste opleider hebben beoordeeld. Dat is uiteindelijk waar je het voor doet. Het gaat om de kwaliteit en dat wordt gezien in de markt. Daar zijn wij heel blij mee. ” Sannefleur Perik - Business Unit Manager Adwise Academy
Beste Fullservice Digital Agency '24