Challenge us
menu

Adwise neemt Studio10 in gebruik

Opening Studio 10

Het verzamelen en delen van vakkennis uit de digitale wereld is een essentieel onderdeel van de Adwise missie om het digitale brein te zijn van opdrachtgevers. Met onder meer de Deep Dive en Pulse podcasts, diverse Roundups en allerhande kennissessies delen we die kennis en expertise al op allerlei manieren. Die kennisdeling krijgt vanaf nu nog beter en uitgebreider vorm met de ingebruikname van Studio10: een multifunctionele in-house studio met eindeloze mogelijkheden voor hoogwaardige audio- en videoproducties.

Bijna 5 jaar geleden namen Jeroen Roozendaal, Niels Hobert en Mart Hakkert de eerste Adwise podcast op, getiteld 'nieuwe fase in de strijd tussen Facebook en Snapchat'. Het markeerde het begin van een een serie nieuwe types van Adwise content rondom het delen van markt- en vakkennis en het bespreken van trends en ontwikkelingen uit het digitale domein. 


Eén van de eerste podcast afleveringen 

Voor korte digitale updates werd de Pulse podcast in het leven geroepen naast de Deep Dive podcast afleveringen waar één onderwerp uitgebreid wordt uitgediept. Daarnaast deden de roundups hun intrede waarin Adwise specialisten de ontwikkelingen per specifiek marketing gebied maandelijks bundelen en nam het aantal interne en externe round tables en kennissessies steeds verder toe. En bij die continue doorontwikkeling in de manieren van kennisdeling hoort ook opschaling in middelen.

Multifunctionele hub voor content productie

De gloednieuwe Studio10 beschikt over alle mogelijkheden voor eersteklas audio- en videoproducties. De ruimte is voorzien van onder meer van LED bakken voorziene wanden, sfeerdoeken, diverse TV-schermen, meerdere camerastandpunten, een uitgebreide lichtinstallatie, een regiekamer en voldoende ruimte om publiek te ontvangen.

“De studio is meer dan alleen een podcast studio geworden, het is een content studio voor allerlei verschillende doeleinden. We zetten hiermee een enorme stap in productiewaarde” Jeroen Roozendaal - Operations Manager & Podcast host


Jeroen Roozendaal onderstreept de waarde van de combinatie van audio en video. ''Beeld is steeds belangrijker geworden voor de distributie van onder meer podcasts. Een eigen studio met de nieuwste technieken draagt daar aan bij.''

Een nieuwe standaard

Op vrijdag 23 december vinden de eerste officiële opnames plaats in de nieuwe studio. Naast de productie van onder meer de bestaande Adwise podcasts, zullen op termijn nieuwe formats worden uitgerold en kunnen bijvoorbeeld opdrachtgevers ook gebruik van de studio gaan maken. ''De studio is eenvoudig aan te passen aan de identiteit van een klant en door de verschillende schermen en cameraposities kunnen allerlei settings worden gecreëerd'', licht Jeroen toe. 

Tenlotte krijgt Studio10 ook intern een belangrijke functie. Met onder meer opnames van e-learnings, trainingen en roundtable sessies krijgt zo de verspreiding van kennis binnen de organisatie ook een boost, met het uiteindelijke doel om opdrachtgevers beter te helpen. Zo markeert de ingebruikname van Studio10 een nieuwe standaard in contentproductie en kennisdeling voor zowel intern als extern. 

Beluister hier de laatste Deep Dive podcast

Podcast #58
 

Meer afleveringen beluisteren

Hieronder alle 50 Deep Dive afleveringen voor je op een rijtje:

Jeroen Roozendaal

Reageren?

Tips en feedback zijn welkom. .

We zijn erg benieuwd wat jij van onze podcast vindt. Of misschien heb je specifieke onderwerpen die we in onze podcast moeten bespreken? Laat het ons weten!

Reageer

Don't miss out!

Ontvang inspiratie, trends, stories, events en veel meer direct in je mailbox..

Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24