Ga ook voor de beste branding en content
Wendy Bolhuis, Head of Brand and Experience, helpt je graag!
Met trots delen we dat onze samenwerkingen met Soudal (Best Social Media Campaign), Shampoo Bars (Best PPC Campaign) en Continu (Best Integrated Campaign) zijn genomineerd voor prestigieuze European Agency Awards. Onze eigen 'Digital Mastery Awards' is daarnaast bekroond met een nominatie voor Beste Event. De European Agency Awards geldt als belangrijke, internationale graadmeter voor agencies op het gebied van impact en innovatie. Op 7 november worden de winnaars van 2024 bekendgemaakt.
Soudal
Soudal is Europa’s grootste onafhankelijke producent van lijmen, purschuimen en kitten. Ze investeren al jaren succesvol in het vergroten van hun merkbekendheid, onder meer via de wielersport. Met de campagne ‘Soudal made me do it myself’ hebben we daar samen een volgende stap in gezet in de vorm van short-form content op TikTok en Instagram. Door onder meer satisfying en educatieve video's te combineren met User-Generated Content (UGC) heeft Soudal met succes de allereerste contenthub voor kit en lijm gecreëerd.
Shampoo Bars
Veel verzorgingsproducten bestaan voor 80% uit water en moeten daarom worden verpakt en vervoerd in grote, plastic flessen. Dat kost veel ruimte en CO2 uitstoot. De producten van Shampoo Bars bestaan alleen uit de 20% werkende ingrediënten, die 100% natuurlijk zijn. Zo'n duurzaam product verdient ook een duurzaam business model.
In de kleine markt waarin Shampoo Bars zich begeeft, was het grootste obstakel het creëren van eigen vraag. Samen hebben we een multi-channel strategie ontworpen waarin hyperpersonalisatie, innovatief datagebruik en slimme kanaalkeuzes hebben geleid tot een indrukwekkende groei in de Customer Lifetime Value (CLV).
Steeds meer mensen stappen inmiddels over van plastic shampooflessen op Shampoo Bars én ze blijven loyaal aan die keuze. Zo zijn er inmiddels al ruim 600.000 plastic flessen bespaard. Bar voor bar komen we zo samen dichterbij het ultieme doel: een volledig plasticvrije planeet.
Continu professionals
Iedereen wil zich blijven ontwikkelen. Als intermediaire organisatie helpt Continu Professionals in de bouw, infra, techniek, supply chain en publieke sector om die groeiambities te realiseren in een uiterst uitdagende arbeidsmarkt. Om deze visie te kunnen blijven uitvoeren is daar een goede recruitment strategie voor nodig.
Samen met Continu hebben we de overstap gemaakt van vacaturemarketing naar een volledig geautomatiseerde, datagedreven full-funnel recruitment campagnestrategie. Dankzij een aantal slimme datakoppelingen herkent, informeert én overtuigt Continu potentiële kandidaten op elk moment van de journey met de juiste boodschap op het juiste kanaal. Een algoritme verdeelt budgetten daarbij automatisch tussen performance en branding.
Het resultaat? Meer sollicitaties, minder afwijzingen en maximaal rendement uit elke euro van het recruitmentbudget. Zelfs een krappe arbeidsmarkt houdt een voorsprong in je industrie dan niet meer tegen.
Digital Mastery Awards
Elke dag verlegt een bijzondere groep digitale artiesten de grenzen van het onmogelijke om vorm te geven aan de digitale wereld van morgen. Het zijn onze Digital Masters die, begaafd met Adwisdom, ongeëvenaarde impact creëren door de magie van technologie en creativiteit. Afgelopen kerst organiseerden we daarom een betoverend award spektakel om de grootsheid te eren van onze buitengewone Masters in Digital: de Digital Mastery Awards.
Van een visueel spectaculair podium tot een knallend eindfeest: onze in smokings en glitterjurken gestoken Adwisers kregen een Oscar-waardige awardshow beleving voorgeschoteld. Door onze kernwaarden en thema's als diversiteit en inclusiviteit actief te verwerken in de avond, draaide de Digital Mastery Awards bovendien om veel meer dan entertainment. Het werd een event waar waardering, verbondenheid en trots op unieke wijze een podium deelden.
Beste Fullservice Digital Agency '24