De nominaties voor de achtste editie van de internationale Search Engine Land Awards zijn bekendgemaakt en samen met SPAR staat Adwise op de shortlist! Onze hyperlokale omnichannelstrategie case maakt kans op een prijs in de categorie 'Best local marketing initiative - PPC'. Met deze nominatie zijn we onderdeel van een indrukwekkende lijst genomineerden vol grote agencies van over de hele wereld en zwaargewichten uit de internationale search industrie. Aanstaande maandag 17 oktober worden de winnaars al bekend gemaakt.
Search Engine Land is, samen met haar zusje MarTech, een internationaal platform met dagelijkse berichtgeving over digital Marketing, advertentietechnologie en het martech-landschap. Samen met Microsoft organiseert het medium dit jaar ook de Search Engine Land awards. Personen, agencies en internationale teams die zich hebben onderscheiden met excellente organische en paid search marketing campagnes worden met prijzen bekroond. Er worden awards uitgereikt in 18 categorieën en het lijstje kanshebbers bestaat ook dit jaar weer uit topmerken en internationale agencies uit de search industrie.
Bekijk hier de hele lijst met genomineerden: shortlist.
Beeld: Search Engine Land
'Best Local Search Marketing Initiative - PPC'. Samen met grote agencies uit de Verenigde Staten als Stella Rising en DAC group maken we met SPAR in die categorie kans op eremetaal. Onze genomineerde case beschrijft de hyperlokale omnichannelstrategie die we hebben uitgevoerd, waarbij we de kracht van lokale SPAR-ondernemers maximaal hebben uitgedragen over de hele customer journey. Zo hebben klanten het gevoel geven dat ze boodschappen doen bij een lokale retailer, terwijl deze onderdeel is van een landelijke franchise. Deze strategie zorgde onder meer voor een stijging in omnichannel-ROAS van 122%.
Eerder werd deze case, in iets andere vorm, bekroond met onder meer de DSA Grote Prijs. Bekijk hieronder de video om een beeld te krijgen van deze succesvolle samenwerking met SPAR!
Beste Fullservice Digital Agency '24