Op vrijwel alle kanalen in je marketingmix draait het om content. En het liefst varieer je met je content per kanaal en doelgroep. Maar hoe doe je dat goed? Welke kanalen zet je in, waar reken je de content op af en hoe ontwikkel je een goede contentstrategie die bijdraagt aan je marketingdoelstellingen? En daarvoor zitten bij ons aan tafel Marijn ten Bulte, Head of Organic Channels en Marlon Achteresch, contentstrateeg bij Adwise.
Gasten: Marlon Achteresch, Content strategist en Marijn ten Bulte, Head of Organic channels
Hosts: Jeroen Roozendaal, Daan Loohuis (Head of Strategy)
Beluister deze podcast hieronder via Anchor. Het is ook mogelijk om je te abonneren op de podcast via Spotify, iTunes, Google Podcast of met deze RSS-feed via andere podcast-apps. Lees hieronder hoe het abonneren op deze podcast werkt.
Heb je tips, ideeën voor onderwerpen of wil je gewoon reageren? Laat het ons weten via podcast@adwise.nl.
Volg ons op Twitter voor de laatste updates
https://twitter.com/adwise_bv
https://twitter.com/inderooz
Op een iPhone of iPad is de Podcasts-app standaard geïnstalleerd, op een Android toestel kun je de Google Podcast-app downloaden via de Play Store. Hierin kun je zoeken naar podcasts, je abonneren en afleveringen direct afspelen. Kom je op het internet een iTunes-link naar een podcast tegen, dan wordt deze direct in de Podcasts-app geopend. Ook op Macs en pc's zijn podcasts te vinden in iTunes.
Beste Fullservice Digital Agency '24