Je doelgroep bereiken gaat verder dan adverteren in Search of op Social Media. Google, Meta, Social platforms en Websites zijn niet langer de enige touchpoints die dicht op het aankoopmoment zitten. Daarmee verandert de basis van performance marketing. Én er is een nieuwe categorie die hard groeit: Retail Media. En daarvoor zitten bij ons aan tafel Steven Bodde, Senior Account Director met als specialisatie Commerce & Retail en Pauline Prijs - Van Miert, Head of Display & Paid Social bij Adwise.
Gasten: Steven Bodde, Senior Account Director met als specialisatie Commerce & Retail en Pauline Prijs - Van Miert, Head of Display & Paid Social
Hosts: Jeroen Roozendaal, Daan Loohuis (Head of Strategy)
Beluister deze podcast hieronder via Anchor. Het is ook mogelijk om je te abonneren op de podcast via Spotify, iTunes, Google Podcast of met deze RSS-feed via andere podcast-apps. Lees hieronder hoe het abonneren op deze podcast werkt.
Heb je tips, ideeën voor onderwerpen of wil je gewoon reageren? Laat het ons weten via podcast@adwise.nl.
Volg ons op Twitter voor de laatste updates
https://twitter.com/adwise_bv
https://twitter.com/inderooz
Op een iPhone of iPad is de Podcasts-app standaard geïnstalleerd, op een Android toestel kun je de Google Podcast-app downloaden via de Play Store. Hierin kun je zoeken naar podcasts, je abonneren en afleveringen direct afspelen. Kom je op het internet een iTunes-link naar een podcast tegen, dan wordt deze direct in de Podcasts-app geopend. Ook op Macs en pc's zijn podcasts te vinden in iTunes.
Beste Fullservice Digital Agency '24