Digitale transformatie is al jarenlang een containerbegrip, maar inmiddels wel een volwassen containerbegrip. Organisaties zijn verder dan toen de term nog "upcoming" was en veel onderdelen van je organisatie zijn verder gedigitaliseerd dan jaren geleden. Maar welke invloed heb je als marketeer op de rest van de organisatie? Of welke invloed zou je moeten hebben? Hoe pak je die rol en hoe zou je deze rol moeten invullen? Daar gaan we over in gesprek met Koen Kranenberg, Director Disruptie en Innovatie bij Adwise.
Gast: Koen Kranenberg, Director Disruption & Innovation (CDO)
Hosts: Jeroen Roozendaal, Daan Loohuis (Head of Strategy)
Beluister deze podcast hieronder via Anchor. Het is ook mogelijk om je te abonneren op de podcast via Spotify, iTunes, Google Podcast of met deze RSS-feed via andere podcast-apps. Lees hieronder hoe het abonneren op deze podcast werkt.
Heb je tips, ideeën voor onderwerpen of wil je gewoon reageren? Laat het ons weten via podcast@adwise.nl.
Volg ons op Twitter voor de laatste updates
https://twitter.com/adwise_bv
https://twitter.com/inderooz
Op een iPhone of iPad is de Podcasts-app standaard geïnstalleerd, op een Android toestel kun je de Google Podcast-app downloaden via de Play Store. Hierin kun je zoeken naar podcasts, je abonneren en afleveringen direct afspelen. Kom je op het internet een iTunes-link naar een podcast tegen, dan wordt deze direct in de Podcasts-app geopend. Ook op Macs en pc's zijn podcasts te vinden in iTunes.
Ontdek tijdens 'Next 3 Years in Digital' in een spectaculair studiodecor hoe je in jouw rol als marketeer, salesleider en/of directielid de komende 3 jaar succesvol maakt met jouw organisatie.
Géén vergezichten of korte-termijn hypes maar de strategische thema’s die iedere organisatie geborgd MOET hebben om te overleven en te groeien in de komende jaren.
Beste Fullservice Digital Agency '24