Sterke merken maken het verschil. Ze vallen op tussen hun concurrenten. Ze weten hun doelgroep als geen ander te raken. En bovenal zijn ze zichzelf… authentiek en geloofwaardig. Welkom bij een nieuwe aflevering van Digital Brains en in deze Deep Dive aflevering gaan we uitgebreid in op een specifiek thema; Sterke digitale merken presteren beter.
Jeroen Roozendaal
Manager Operations / Account Director
Podcast #60
Gasten: Pauline van Miert, Head of Display & Paid Social en Loy Löwik, Performance Manager bij Adwise Hosts: Jeroen Roozendaal, Daan Loohuis (Head of Strategy)
Beluister deze podcast hieronder via Anchor. Het is ook mogelijk om je te abonneren op de podcast via Spotify, iTunes, Google Podcast of met deze RSS-feed via andere podcast-apps. Lees hieronder hoe het abonneren op deze podcast werkt.
Op een iPhone of iPad is de Podcasts-app standaard geïnstalleerd, op een Android toestel kun je de Google Podcast-app downloaden via de Play Store. Hierin kun je zoeken naar podcasts, je abonneren en afleveringen direct afspelen. Kom je op het internet een iTunes-link naar een podcast tegen, dan wordt deze direct in de Podcasts-app geopend. Ook op Macs en pc's zijn podcasts te vinden in iTunes.
Benieuwd welke kansen er voor jou liggen binnen digital?
Wij helpen je graag verder.
Digitale merken presteren beter
Bezoek de themapagina.
Lees meer over een ijzersterke merkstrategie, bekijk succes cases, ontdek hoe sterk jouw merk is en daag ons uit met jouw vraagstuk of brand scan aanvraag. Start hier met bouwen aan jouw merk van morgen.