In deze aflevering bespreken we alles wat je moet weten over Account Based Marketing en hoe je ermee begint.
Jeroen Roozendaal
Manager Operations / Account Director
De onderwerpen van Podcast #43
In deze Deep Dive aflevering bespreken we alles wat je moet weten over Account Based Marketing. Het is een strategie die draait om het actief beïnvloeden van specifieke accounts in plaats van zoveel mogelijk leads binnenhalen. Het is een ontwikkeling die voor B2B-bedrijven zeer relevant is en vanwege de Coronasituatie sterk toeneemt, mede doordat ook het sales- en marketinglandschap veranderen. Maar wat is het precies, hoe werkt het en waar begin je?
Gasten: Jan Smit, commercieel directeur en Niels Hobert, Account Director B2B bij Adwise Hosts: Jeroen Roozendaal, Daan Loohuis (Head of Strategy)
Beluister deze podcast hieronder via Anchor. Het is ook mogelijk om je te abonneren op de podcast via Spotify, iTunes, Google Podcast of met deze RSS-feed via andere podcast-apps. Lees hieronder hoe het abonneren op deze podcast werkt.
Op een iPhone of iPad is de Podcasts-app standaard geïnstalleerd, op een Android toestel kun je de Google Podcast-app downloaden via de Play Store. Hierin kun je zoeken naar podcasts, je abonneren en afleveringen direct afspelen. Kom je op het internet een iTunes-link naar een podcast tegen, dan wordt deze direct in de Podcasts-app geopend. Ook op Macs en pc's zijn podcasts te vinden in iTunes.
In gesprek over de inzet van Account Based Marketing voor jouw organisatie?
Neem deel aan onze roundtable.
Stel al je vragen over Account Based Marketing tijdens een interactieve roundtable sessie met onze specialisten. Ontdek hoe je ABM succesvol inzet voor jouw organisatie en leer van voorbeelden uit de praktijk.