Een AI Discovery sessie is de meest relevante eerste stap naar meer AI gedreven werken. We loodsen jullie in de juiste stappen naar een toekomstgerichte visie, innovaties en het aanpassen van bestaande business modellen en strategieën in combinatie met de juiste digitale roadmap. De sessie is relevant voor management en directie en wordt aangepast op jouw organisatie met relevante voorbeelden voor jouw markt.
Tijdens deze sessie bedenken we met elkaar de meest relevante AI use cases die de grootste potentiële impact gaan hebben op jouw organisatie. Het uiteindelijke doel is om snel de impact te zien van deze innovaties. Denk bijvoorbeeld aan use cases gericht op contentcreatie, service, data of inhouse trainingen.
Een uitkomst van de brainstorm kan zijn dat AI in de huidige business strategie moet worden geïntegreerd. We formuleren een duidelijke visie op AI voordat we overgaan op transformatie. De focus ligt hier op procesoptimalisatie, productontwikkelingen, people & culture en datastrategie.
AI heeft impact op alle elementen in je marketingstrategie. Van je merk tot data, van inzichten tot de benodigde skills in het team. Maar waar moet je beginnen? We helpen je AI te integreren in alle facetten van je marketingstrategie en starten met een audit. We geven je direct inzicht in kansen en stellen een roadmap op met projecten voor toekomstbestendige marketing. Denk bijvoorbeeld aan de inrichting van je datalandschap of de integratie van AI in je brand.
Een laatste mogelijke uitkomst van de brainstorm is een praktische, experimentele benadering van AI. Snel innoveren, dat kan met AI. Na de Ideation fase starten we direct met praktische experimenten en optimalisaties om AI innovaties te implementeren. Denk aan experimenten met content, video, chatbots etc. We leren door te doen en verkennen het potentieel van AI door snel en praktisch te innoveren.