Meten is weten, dat weten we allemaal. Veel organisaties volgen zelf al hun resultaten via handige tools als bijvoorbeeld Google Analytics of transacties uit Magento. Maar houd je door alle tools en spreadsheets ook overzicht? En weet je welke acties je moet ondernemen als je de verschillende dashboards ziet? Wij geloven er in dat het samenvoegen van al je bedrijfsgegevens in één overzichtelijk dashboard je werk efficiënter en effectiever maakt!
Een belangrijk onderdeel binnen je bedrijfsstrategie is het opstellen van doelen en KPI's. Nóg belangrijker is het monitoren en bijsturen van deze gegevens. Wanneer je pas aan het eind van de maand er achter komt dat je cijfers achterlopen op target, heeft het bijsturen van je campagnes voor die maand niet veel zin meer. Om deze reden is het realtime monitoren van je gegevens belangrijk om succesvol te presteren.
Adwise ontwikkelt (online) dashboards waarmee eenvoudig en realtime alle bedrijfsinformatie inzichtelijk is. Wij werken met tools als Klipfolio en Google Data Studio (Adwise is Google Data Studio certified). Wij implementeren alle mogelijke soorten bronnen als: Google Analytics, Adwords, Facebook maar ook je KPI’s, transacties en omzet etc. Deze gegevens worden verwerkt in overzichtelijke grafieken en tabellen. Zo heb je de maximale controle over al je marketinginspanningen.
Het is belangrijk om de verschillende databronnen zorgvuldig te selecteren. Door de combinatie van deze gegevens zie je bijvoorbeeld realtime welk effect een campagne heeft op je KPI's. Wij ontwikkelen samen met jou een dashboard waarin alle belangrijke gegevens inzichtelijk zijn. Wij koppelen de data met het dashboard zodat jij je alleen maar bezig hoeft te houden met de monitoring en je tijd kan besteden aan het succesvol renderen van al je marketingcampagnes.
Wil je weten wat een dashboard op maat voor jouw organisatie kan betekenen? Neem contact met ons op om een persoonlijk gesprek met één van onze vakspecialisten te maken.
Beste Fullservice Digital Agency '24