Challenge us
menu

Abonnement visuals always-on campagnes

Altijd de beste advertentiebeelden.

Abonnement visuals always-on campagnes

Altijd de beste advertentiebeelden.

Zonder goede targeting, pakkende advertentieteksten en het juiste budget bereik je niet het maximale rendement met je advertenties. Maar zelfs als je dat allemaal goed hebt ingesteld, is de kans groot dat je advertenties na een tijdje minder gaan presteren. En dat levert minder leads, onnodige kosten of zelfs imagoschade op. 

Vaak ligt het probleem bij visuals die niet op tijd worden vervangen. Daarom bieden wij het abonnement visuals always-on campagnes. Daarmee ben je altijd verzekert van de beste campagnebeelden en optimaal rendement van je advertentie campagnes.

Wendy Bolhuis
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? Neem contact op

Het abonnement

Wat houdt het in?.

Onze advertising specialisten monitoren aan de hand van allerlei KPI’s de prestaties van je campagnes. We signaleren vroegtijdig wanneer je campagnes hun optimale rendement dreigen te verliezen. Zo ben je altijd op tijd met het ontwikkelen en vervangen van je advertentiebeelden, blijft je CTR op niveau en gooi je geen onnodig budget weg aan minder presterende campagnes.

Voor wie is het abonnement?
Het Abonnement visuals always-on campagnes is relevant voor elke organisatie die Always on campagnes heeft lopen.

Mogelijkheden en prijs
Jouw merk is uniek. De timing van afname in campagne performance verschilt per type organisatie of campagne, waarbij allerlei variabelen van invloed zijn. Welke kanalen zet je bijvoorbeeld in? Hoe vaak moeten jouw beelden worden vervangen? En lever je zelf de beelden en advertentieteksten aan of laat je dat liever aan ons over?

Het visual abonnement heeft een vanafprijs van €… . Op basis van jouw wensen en situatie kijken we samen naar de beste abonnementsvorm voor jou. 

Waarom dit abonnement?

5 redenen.

Zekerheid

Altijd tijdig nieuwe advertentiebeelden.

Onze specialisten signaleren vroegtijdig wanneer je campagneprestaties dreigen af te nemen. We zorgen op tijd voor nieuwe visuals om optimaal rendement te houden.

Rendement

Elke euro optimaal besteed.

Je gooit niet langer onnodig marketingbudget weg aan campagnes die niet optimaal presteren. Geld dat je weer ergens anders kunt investeren.

Performance

Meer clicks, meer leads.

De CTR van je campagnes blijft op niveau, waardoor je structureel meer clicks en leads genereert.

Efficiëntie

Meer tijd voor jouw prio's.

Als je de ontwikkeling van je campagne visuals uitbesteedt aan Adwise, houden jouw marketeers tijd over voor prio's voor jouw organisatie.

Imago

Een altijd frisse online uitstraling .

Voorkomt irritatie bij je doelgroep met steeds dezelfde advertentiebeelden. Een regelmatige update betekent een steeds vernieuwende en frisse online uitstraling.

Dit kun je verwachten

Klein beginnen, groots eindigen.

Performance monitoren

We monitoren wanneer het wear-out effect optreedt bij de visuals die je op dit moment inzet en bereiden ons voor door alvast één set nieuwe visuals te ontwikkelen

Nieuwe visuals

Op het moment dat het effect optreedt, zetten we nieuwe visuals in en monitoren we de effectiviteit ervan.

Resultaten vastleggen

Op basis hiervan bepalen we de ideale frequentie en leggen we deze vast.

Abonnement kiezen

Na drie cycli bepalen we samen aan de hand van de resultaten de ideale abonnementsvorm.

Optimaliseren

We brengen in kaart welke visuals het beste presteren. Deze learnings nemen we mee in de ontwikkeling van nieuwe visuals.

Een naadloze customer journey met hyper gepersonaliseerde content?

Het begint met een content & design audit.

Start een Adwise Audit op jouw content strategie en -uitvoering. Onze specialisten voeren een check uit op strategie, kwaliteit van uitvoering en resultaat. De uitkomst is een roadmap om je content doelen op korte- en lange termijn te behalen.

Ontdek onze content audits

Content & Design specialisten

Onze creatieve denkers en doeners.

Richard Hop
Richard Hop Art Director
Wendy Bolhuis
Wendy Bolhuis Head of Brand Strategy
Isabeau Altena Creative Producer

Tabel tbv blog

KPI Stijgt / daalt Toe- of afname
CTR (click-through-rate) Daalt -50%
CPA (cost per 1.000 imperssions) Stijgt +70%
CPA (cost per action) Stijgt +120%
CPC (cost per click) Stijgt +130%
Frequentie Stijgt +20%
Of
Groter dan 3
Tabel 12 KPI's wanneer het wear-out effect optreedt    
Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24