Neem contact op
menu

Brand & Experience

Strategie, concepting en creatie..

Brand & Experience

Strategie, concepting en creatie..

Brand & Experience

De kracht van branding in een dynamische wereld.

Challenge us

Brand & Experience

Customer perception is the greatest source of learning.

Brand & Experience

Customer perception is the greatest source of learning.

Brand & Experience

Customer perception is the greatest source of learning.

Brand & Experience

Customer perception is the greatest source of learning.

Zet de gebruiker centraal

En succes zal volgen.

In de ervaringseconomie van vandaag de dag draait alles om de klantervaring. Een goed product is belangrijk, hoe dit ervaren wordt is vele malen belangrijker. Dat maakt het verschil. Het begint met een hoger gelegen doel, een purpose. Dat vervolgens verweven wordt in de klantreis, van campagne en chatbot tot website en bedankt-mail.

Wij helpen je om een customer journey neer te zetten die van merkidentiteit tot uitrol klopt. We beginnen bij de propositie achter de vraag (je merkidentiteit) en hoe je die overbrengt op klanten en in de eigen organisatie. Vervolgens vertalen we dit naar de best mogelijke ervaring, via elk kanaal en touchpoint in de klantreis.

Wendy Bolhuis
We helpen je graag verder Neem contact op

Een consistente merkbeleving over de hele customer journey creëren?

Het begint met een strategy & brand audit.

Start een Adwise Audit op je Strategy en Brand. Onze specialisten voeren een check uit op strategie, kwaliteit van uitvoering en resultaat. De uitkomst is een roadmap om de klantervaring van jouw merk optimaal neer te zetten voor de korte- en lange termijn.

Ontdek onze strategy & brand audits

Challenges

in Brand & Experience.

Challenges

in Brand & Experience.

Hoe zet ik mijn doelgroep in om conversie te verhogen?
Challenge us

Challenges

in Brand & Experience.

Challenges

in Brand & Experience.

Hoe krijg ik een onderscheidende merkidentiteit?
Challenge us

Challenges

in Brand & Experience.

Challenges

in Brand & Experience.

Kunnen we beter een gebruikerstest of een enquête afnemen?
Challenge us

Van Why naar Wow

De perfecte customer experience begint bij de brand purpose.

We build brands in the digital space. Maar is het merk wel future fit? Vaak zetten bedrijven de stap vooruit naar digital, maar blijft de totale merkbeleving achter. Denk aan een gedateerd logo of een huisstijl die minder goed werkt in digitale middelen. We frissen het merk op, zodat het optimaal kan presteren in de wereld van nu.

Een goede digitale campagne of website begint met een duidelijk doel. Daarom gaan we vaak met onze klanten terug naar de kern: de why, de purpose, de waardepropositie. Waar staat het merk echt voor en hoe kan de online presence nu echt helpen om die vorm te geven? Dit geldt niet alleen voor consumentenmerken, maar juist ook voor B2B aanbieders en employer brands. Digital raakt de kern van elk bedrijf en die kern moet staan als een huis.

Succes online draait om drie dingen: customer experience, customer experience en customer experience. Bij Adwise kijken we altijd naar hoe mensen de organisatie echt ervaren. We gaan op zoek naar de hiaten en strijken alle hobbels glad tot een naadloze ervaring. Want alleen dat creëert onbreekbare klantrelaties die zich uitbetalen.

Brand & Experience

Strategie, concepting en creatie.

Neem contact op

Welke Brand & Experience uitdagingen kom je tegen?

Vraagstukken die in jouw organisatie kunnen spelen.

Brand building

Welke stappen moet ik zetten om een sterk merk te bouwen?

Beleving

Hoe creëer je een ultieme merkbeleving in de digitale wereld?

Digital brand assets

Hoe zorg je ervoor dat je brand assets digital proof zijn?

Branding vs. performance

Hoe integreer ik branding in mijn performance campagnes en welke rol is daar weggelegd voor personalisatie?

Duurzaamheid

Hoe draag je als merk bij aan een duurzame wereld?

Inclusiviteit

Hoe maak je jouw merk toegankelijk en inclusief?

Een sterk merk als kompas

Met een authentieke, relevante en onderscheidende identiteit.

In een wereld waar bedrijven voortdurend strijden om aandacht, is branding belangrijker dan ooit tevoren. Een sterk merk fungeert als kompas voor zowel externe marktpositionering als interne bedrijfsvoering, zoals employer branding en internal branding als booster voor performance marketing campagnes. Een krachtig merk begint met een authentieke, relevante en onderscheidende identiteit.

Deze merkwaarden sturen je communicatie op alle kanalen. In een tijdperk van nieuwe media, transparantie en de vraag naar gepersonaliseerde boodschappen is dit essentieel. Brand, branding en performance zijn nauw met elkaar verbonden; het succes van elke fase bouwt voort op de vorige. Een solide merkfundament is cruciaal voor effectieve omnichannel branding en een succesvolle brandformance strategie.

Branded-driven performance voor jouw organisatie

Met je brand als de kern voor branding naar Brandformance.

Je brand vormt het fundament van alles, met de merkpositionering, merkidentiteit, merkwaarden en merkbelofte als bouwstenen voor een consistente merkbasis. Een helder gedefinieerd merk, ondersteund door authentieke waarden, is essentieel. In de brandingfase activeren we deze merkbasis en rollen we het uit over alle touchpoints, waarbij elke interactie de essentie van het merk weerspiegelt. In de laatste fase, Brandformance, integreren we branding in jouw performance marketing, waarbij branding de effectiviteit van campagnes versterkt door een consistente merkervaring te bieden. Zonder een solide merk en effectieve branding is brandformance niet mogelijk. Brand, Branding en Brandformance zijn namelijk onlosmakelijk verbonden, waarbij elke fase afhankelijk is van de vorige voor succes. Met deze aanpak, die gericht is op branded-driven performance, helpen wij je bij het creëren van een brand dat winstgevend is.

Building a compelling brand

De hele klantreis een consistente merkbeleving.

Brand identity

We ontwikkelen een sterk merkfundament voor een unieke positionering

Data-driven campagnes & activaties

Ontwikkeling van de beste data-driven campagnes op Hygiëne, Hub én Hero niveau

Brand assets

Creatie van de vetste assets die zowel online als offline tot de verbeelding spreken

Social & influencer marketing

Virale social campagnes die de juiste snaar raken van je doelgroep

Lees meer

Content creatie

Een seamless experience van A tot Z met content voor alle touchpoints in de customer journey

Lees meer

Motion design

Van indrukwekkende micro-animaties en logo-animaties tot dynamische advertenties en animatievideo’s

Lees meer
Adwise Brand & Experience

Waarom Adwise?

Altijd voorop in de markt.

Met ruim 15 jaar ervaring, meer dan 140 digital professionals en onze unieke innovatiekracht kennen we het digitale (performance) landschap door en door. Als geen ander zijn we in staat dit te integreren tot de juiste keuzes voor jouw business.

Dankzij onze unieke way of work is je merkstrategie altijd kloppend en het meest effectief. Gevoed met de laatste innovaties en best practices bieden we je first-mover advantage, zodat jij voorop loopt in jouw markt.

Ontwikkeling van je merk

Van evaluatie tot content.

Merkevaluatie

Merkevaluatie

Hoe staat je merk er nu voor? We identificeren gaps en prioriteiten op basis van jullie doelstelling.

Merkstrategie

Merkstrategie

Wat is de juiste positie en merkstructuur voor jouw merk? We ontwikkelen een passende en onderscheidende merkstrategie.

Merk expressie

Merk expressie

Hoe brengen we je merkpositionering tot uiting? We ontwikkelen een visuele en verbale stijl als basis voor al je content.

Merkactivatie

Merkactivatie

Hoe creëren we jouw optimale brand journey? We leggen de strategische basis neer voor de content van je merk. 

Merk content

Merk content

Hoe zorgen we ervoor dat al je middelen on brand én digital-proof zijn? 

Awards & nominaties

Bekroonde Expertise.

Award
Case
Opdrachtgever
Jaar
Emerce100 winner
Best Fullservice Digital Agency Large
Adwise - Your Digital Brain
2024
European Search Awards
Best low budget campaign (PPC)
Shampoo Bars
2024
European Content Awards
Best Health Content Campaign
ICON Clinic Trials
2024
European Content Awards
Best Social Media Strategy
ICON Clinic Trials
2024
European Content Awards
Best Internal Content Campaign
Adwise - Your Digital Brain
2024
Global Content Awards winner
Best Global Internal Content Campaign
Adwise Your Digital Brain
2023
Global Content Awards
Best Global Content Strategy
ICON Clinic Trials
2023
Global Content Awards
Best Global Integrated Content Campaign
Heracles Almelo
2023

Enkele opdrachtgevers

Die we dagelijks op voorsprong zetten.

Adwise en Continu
Adwise en Continu
Adwise en University of Twente
Adwise en Deventrade
Adwise en Lucardi
Adwise en Ziezodan
Voortman Steel Group
Twence
Adwise en HP
Adwise en Thales
Adwise en Edding
Adwise en Rabobank

Deel je challenge

Wij nemen binnen 24u contact met je op.

Onze producten en diensten

Een greep uit ons aanbod.

Merkstrategie- en ontwikkeling

Merkarchitectuur Merkpositionering Merkconcept Naamontwikkeling Brand voice

Brand- en digital design

Brand design (/ visuele identiteit / huisstijl) Web-, ux en ui-design Animatie en motion design Fotografie en video Digital advertising design

Contentstrategie- en creatie

Contentstrategie Brand experience plan Campagnes en activaties Customer journey mapping Persona’s

Brand & Experience specialists

Onze belevingsgerichte denkers en doeners.

Ronald ter Braak Head of Brand & Experience
Mischa Riemersma Photographer
Wendy Bolhuis
Wendy Bolhuis Head of Brand Strategy
Marlon Achteresch
Marlon Achteresch Content strategist
Richard Hop
Richard Hop Art Director
Britt Veldhuis Content & Social Marketeer
Michel Wester Digital Creative
Mik Bosch
Mik Bosch Content Marketeer
Milou Grunder
Milou Grunder Senior Content Marketeer
Isabeau Altena Traffic Manager / Content Strategist
Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24