Challenge us
menu

Next 3 Years in Digital

Geef jouw digitale transformatie vorm.

Save your seat Over het event

Next 3 Years in Digital

Save your seat.

Save your seat Over het event

Exclusief voor jou als Adwise-klant openen we op dinsdag 4 februari 2025 de deuren voor 'Next 3 Years in Digital' - hét kennisevent rondom digitale transformatie. Ontdek alles wat je moet weten om als eerste de meest bepalende trends en innovaties voor de komende jaren meester te maken én toe te passen. Cruciale kennis dus om je concurrentie voor te blijven. Met een programma dat aansprekender en relevanter is dan ooit, geeft 'Next 3 Years in Digital' je grip op een toekomst waar anderen alleen maar over praten. Het aantal plekken is beperkt, dus: save your seat.

Inspirerender dan ooit

Het volledige programma – inclusief de sprekers en sessies – houden we nog even geheim, maar één ding is zeker: dit wil je niet missen. Je krijgt gegarandeerd een exclusieve kijk op de trends en innovaties die jouw digitale strategie de komende jaren zullen bepalen. Denk aan: 

  • Toepassingen van AI en automatisering
    Concrete tools en realtime demo’s die je direct kunt inzetten.
  • Privacy-first marketing
    Slimme manieren om data te gebruiken in een privacy-gedreven wereld.
  • Nieuwe kanalen, nieuwe kansen
    Haal meer uit next-gen search en innovatieve content.
  • [NIEUW] Praktijkvoorbeelden van Adwise-klanten
    Ontdek hoe zij uitdagingen als internationalisatie en data-integratie succesvol hebben aangepakt.

Uiteraard is er volop ruimte om te connecten met andere professionals, ideeën uit te wisselen en je te laten inspireren in een ontspannen setting. Claim je plek en pak de leiding op de golf van innovatie en kansen. 

De vorige 'Next 3 Years in Digital' zag er zo uit. En in 2025 wordt het nóg beter.

 

Op deze pagina:

Op dinsdag 4 februari 2025 opent The Next 3 Years in Digital opnieuw zijn deuren – dit keer exclusief voor jou als Adwise-klant. Kijk samen met ons en andere digitale frontrunners vooruit op de komende jaren en ontdek hoe je de trends, innovaties en strategieën van morgen als eerste in de praktijk brengt. Met een programma dat aansprekender en relevanter is dan ooit, brengt 'The Next 3 Years in Digital 2025' je alles om als te excelleren in de digitale wereld. We hebben een stoel voor je gereserveerd. Claim hem nu.

Het volledige programma – inclusief de sprekers en sessies – houden we nog even geheim, maar één ding is zeker: dit wil je niet missen. Je krijgt gegarandeerd een exclusieve kijk op de trends en innovaties die jouw digitale strategie de komende jaren zullen bepalen. Denk aan: 

  • Toepassingen van AI en automatisering
    Concrete tools en realtime demo’s die je direct kunt inzetten.
  • Privacy-first marketing
    Slimme manieren om data te gebruiken in een privacy-gedreven wereld.
  • Nieuwe kanalen, nieuwe kansen
    Haal meer uit next-gen search en innovatieve content.
  • [NIEUW] Praktijkvoorbeelden van Adwise-klanten
    Ontdek hoe zij uitdagingen als internationalisatie en data-integratie succesvol hebben aangepakt.

Uiteraard is er volop ruimte om te connecten met andere professionals, ideeën uit te wisselen en je te laten inspireren in een ontspannen setting. Claim je plek en pak de leiding op de golf van innovatie en kansen. 

De vorige 'The next three years in digital' zag er zo uit. En in 2025 wordt het nóg beter. 

 

Save your seat

Next 3 Years in Digital.

Deep Dive #64: Marketing als kartrekker van digitalisering

Beluister de podcast.

Hét kennisevent over digitale transformatie keert terug! Digitale transformatie is een volwassen concept dat organisaties al jarenlang bezighoudt, maar nog lang niet voorbij is. Sterker nog - de marktleiders van de toekomst zijn volop bezig om zich te onderscheiden op efficiëntie en klantbeleving. Om niet op achterstand te komen met je organisatie, is het cruciaal om een heldere visie hierop te ontwikkelen en digitale transformatie in zowel je operatie als marketing te integreren. Maar welke rol pak je als eindbeslisser? En welke thema's worden cruciaal? Ontdek het tijdens 'The Next 3 years in Digital'.

“The Next 3 Years in Digital gaat veel verder dan de trends van komend jaar. Je ontdekt welke cruciale strategische thema's je als organisatie op de roadmap MOET hebben staan om je huidige marktpositie te verstevigen en een digitale voorsprong te creëeren.” Daan Loohuis - Head of Marketing Strategy

Dit kun je verwachten

Titel - Spreker
Beschrijving.

Titel - Spreker
Beschrijving.

Titel - Spreker
Beschrijving.

Titel - Spreker
Beschrijving.

Benieuwd wat je kunt verwachten? Herbeleef hier de vorige editie van 'The next three years in digital'.

 


 

De sprekers

Marloes de Jong
Menno Lanting

Bestselling Digital Transformatie auteur Menno Lanting

De complexiteit van digitale transformatie met inzichten uit zijn reeks managementboeken rondom leiderschap en organisatieverandering.

Daan Loohuis

Adwise Head of Strategy

Daan verbindt organisatie en leiderschap aan de functie van marketing en cruciale strategische thema’s zoals klantdata,schaalbaarheid en automatisering.

Bart Leusink

BlueConic Director of Science & Solutions

Bart neemt je namens Adwise Partner BlueConic mee langs de grenzeloze toepassingen van personalisatie en dataverzameling binnen een Customer Data Platform.

Bas Wolters

Event Host

Marketing Manager Bas Wolters zal het event als host op een interactieve manier aan elkaar praten. 

 

Waarom dit event? 

80 procent van marketingleiders en commercieel verantwoordelijken ziet de noodzaak in voor Digitale Transformatie, maar slechts één op de drie heeft er vertrouwen in dat dat binnen vijf tot tien jaar lukt. Dat komt onder meer omdat veel organisaties digitalisering niet integraal aanpakken, er onvoldoende draagvlak intern is en omdat de belangrijkste thema's niet duidelijk zijn. 

'The Next 3 years in Digital' geeft je antwoorden op vragen als:    

  • Hoe ontwikkel je een heldere visie die aansluit op jouw merkpropositie?
  • Welke cruciale thema’s MOET je op je roadmap hebben voor de komende 3 jaar? 
  • Welke rol pas je als marketing manager in het transformatieproces? 
  • Hoe ga ik om met personalisatie, first party data en klantsegmentatie? 
  • Hoe creëer je draagvlak binnen je organisatie?
  • Hoe geef je concreet invulling aan de steeds crucialere rol van marketing?

 

Praktische informatie 

  • Datum: Donderdag 4 februari 2025, inloop vanaf 13:00 uur
  • Het event vindt plaats in Adwise Studio12, Twentepoort West 10 in Almelo 
  • Na afloop staat er een luxe borrel klaar 
Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24