Challenge us
menu

Adwise bij Shopping Today 2024

Optimaliseer je webshop en verleg grenzen met AI.

Meer informatie Tickets

Adwise bij Digital Marketing Live! 2024

What's next in Digital Marketing?.

Het grootste e-commerce kennisevent van Nederland keert terug! Op 10 oktober komen meer dan 1.400 professionals van retailers, merken, techbedrijven en solution providers samen in Utrecht voor Shopping Today 2024. Met een eersteklas programma vol sessies van ruim 70 topsprekers ontdek je er alles wat je moet weten over de toekomst van e-commerce.

Namens Adwise nodigen we je uit voor onze sessie Replatforming: de toekomst van e-commerce techstacks. Ook presenteren we samen met Google en Deloitte onze bluepaper 'AI: verbeterde customer journey'. Lees hieronder meer en vraag jouw gratis ticket aan!

Datum Donderdag 10 oktober 2024
Locatie Utrecht, DeFabrique
Openingstijden 8:30 - 17:00 uur
Sessie replatforming TBA
Presentatie bluepaper TBA

Over Shopping Today 2024

De e-commercesector verandert elke dag. Om competitief te blijven, moet je blijven inspelen op alle ontwikkelingen. Tijdens Shopping Today ontdek je alles wat je moet weten om dat succesvol te doen. Het thema webshopoptimalisatie staat dit jaar centraal. 

Hoe laat je jouw webshop beter presteren? Van personalisatie tot AI-toepassingen en van customer journeys tot replatforming; laat je tijdens Shopping Today inspireren door topsprekers en netwerk met andere aanwezigen. Als fullservice agency met 15+ jaar ervaring in webshopontwikkeling, komen wij graag met je in contact om jou te helpen om jouw webshop nog beter te laten presteren. 

Laat je klaarstomen voor de digitale toekomst met Adwise tijdens Shopping Today. 


 



Replatforming: de toekomst van e-commerce techstacks

Tijd + locatie: TBD

Het migreren van je webshop naar een nieuw e-commerce platform kan de groei en winstgevendheid van je organisatie met jaren versnellen. In 90% van de gevallen wordt replatforming echter enorm onderschat.

Steven en Junior nemen je mee in de ontwikkeling van een krachtige visie op replatforming, waarmee je altijd de beste keuzes maakt. Hoe creëer je bijvoorbeeld draagvlak in je organisatie? Welke stakeholders betrek je? En welke technische keuzes passen het beste bij jouw bedrijfsstrategie?

Na deze sessie weet je wat nodig is om van replatforming het succes te maken dat jouw business echt op voorsprong zet in je markt.

Steven Bodde - Adwise
Binnen Adwise vervult Steven de rol van Senior Account Director Retail & Commerce, waarin hij dagelijks bedrijven en organisaties adviseert op strategisch niveau rondom e-commerce vraagstukken. Met ruim 10 jaar ervaring aan zowel de bureau- als klantzijde zoekt Steven altijd samen met de klant naar een passende invulling voor welk business vraagstuk dan ook, kanaal onafhankelijk en altijd met het einddoel als stip op de horizon. Ook host Steven namens Adwise samen met Deloitte en Google dit jaar de Shopping Tomorrow Expertgroep ‘AI: verbeterde customer journey’.

Junior Melgert - Adwise
Junior is Head of Development en Technology bij Adwise. Vanuit die rol adviseert hij organisaties en retailers op strategisch niveau over technische vraagstukken, de inrichting van een passend technisch landschap en het maken van de juiste technische keuzes die voor langdurige groei zorgen. Vanuit zijn achtergrond als developer kent Junior het vakgebied door en door, waardoor hij de best mogelijke verbinding legt tussen business en techniek.

Bluepaper 'AI: verbeterde Customer Journey'

Tijd + locatie: TBD

AI gaat het retail landschap en de klantreis zoals we die nu kennen fundamenteel veranderen. Beter gezegd: verbeteren, mits je de potentie van kunstmatige intelligentie slim benut. Die potentie maken we samen met co-hosts Google en Deloitte tastbaar via onze Shopping Tomorrow expertgroep 'AI: de verbeterde customer journey'.

Een half jaar lang werken we met onze groep vakexperts aan een exclusieve bluepaper vol praktische tips, inzichten en grensverleggende best practices over de impact van AI op de klantreis. Voor jou als retailer is 'AI: de verbeterde customer journey' straks dé gids die jouw bedrijf via AI een stap dichterbij de ideale customer experience brengt.

Scoor jouw ticket voor Shopping Today en mis niets van de live presentatie!




Voor wie is Shopping Today?

Shopping Today is hét event voor retailers, merken, techbedrijven, consultants en solution providers uit de e-commercesector die zich willen laten informeren over de nieuwste ontwikkelingen en trends.

Tijdens het event ontmoet je veelal professionals en eindbeslissers op het gebied van e-commerce. Denk hierbij aan C-level executives, managers, marketeers, e-commercespecialisten en andere professionals die werkzaam zijn in de online retail- en e-commerce-industrie.


 

Vraag jouw gratis ticket aan

Namens Adwise hebben we een select aantal tickets beschikbaar waarmee we er samen met jou een exclusieve en onvergetelijke Shopping Today van willen maken. Samen met ons de toekomst van e-commerce ontdekken? Verstuur jouw aanvraag voor een gratis ticket via onderstaande link. Op is op!

Vraag je ticket aan

Op 6 juni is het tijd voor Digital Marketing Live! 2024; hét event over de laatste trends en ontwikkelingen binnen digital marketing. Krijg antwoorden op cruciale vragen over AI, data en merkstrategieën en ontdek alles over social, advertising, analytics, legal en meer. Als Emerce100 beste fullservice agency is Adwise aanwezig met de sessie 'Sterke digitale mnerken presteren beter'. Ontdek als brand manager, marketing manager of eindbeslisser hoe je met een ijzersterke digitale merkstrategie jouw merk structureel beter laat presteren. Lees hieronder verder en vraag jouw ticket aan.

Datum Donderdag 6 juni 2024
Tijd 10:00 - 17:00 uur
Locatie Amsterdam, Beurs van Berlage

 

Over Digital Marketing Live! 2024

Emerce Digital Marketing Live! is hét evenement voor professionals in online marketing, advertising en interactieve media. Je ontdekt wat de industrie drijft. Nu en in de toekomst. Ontdek waar merken als Sony, Jumbo, DDMA, Google en Samsung in investeren, op welke trends je moet anticiperen, wat de impact van AI is en hoe je moet omgaan met dataverzameling in het cookieloze tijdperk.

Emerce Digital Marketing Live! geeft je via een divers en inspirerend programma concrete bli programme een concrete blik op wat je te doen staat.

7 stages:
digital marketing strategy, AI, customer dialogue, social, advertising, analytics, data in een cookieless tijdperk, automation, legal & privacy, conversie, testing, growth hacking, search, en meer.

100+ sprekers: paneldiscussies, inspiratie cases, en roundtable sessies van leading brands en bureaus in digitalmarketing en media.

1500+ bezoekers: professionals en managers gespecialiseerd in en verantwoordelijk voor online marketing, brand, product, media, communicatie, en campagnes bij grote organisaties, start-ups en agencies.


 

Sterke digitale merken presteren beter

14:40 uur - 30 minuten - Stage 4

Als brand manager, marketing manager of eindbeslisser streef je naar een ijzersterke digitale merkstrategie die je merk structureel beter laat presteren.

Het fundament van een sterk digitaal merk ligt bij een sterke merkpositionering, die authentiek, relevant en onderscheidend moet zijn. Deze belofte aan de markt vormt de basis voor alle uitingen en bouwstenen van je merk.

Het vertalen van je merkpositionering naar een krachtige merkbelofte, consistent toegepast in je communicatie, is cruciaal. Wij geloven in de juiste combinatie van strategie, creativiteit, data en tech om een overtuigende merkbeleving te creëren die klanten aan jouw merk bindt, op alle middelen, in alle kanalen en op elk moment.

Wendy Bolhuis - Adwise
Wendy is een Senior Brand Strategist met een achtergrond in brand management consulting. Haar jarenlange kennis en ervaring in Design Management, Brand Implementatie, Corporate Communications, Branding en Marketing maken haar een ware expert in haar vakgebied. Binnen Adwise slaat ze de brug tussen het bouwen van sterke merken op lange termijn en de vaak korte termijn dynamiek van performance marketing..

Roundtable 1

Toekomstbestendige Marketing: First Party Data & Privacy Focus

Start om 13:40 en om 14:20 uur - 25 minuten
Locatie: Roundtable 6

Ontdek de moderne data stack: wat is het en waarom is het belangrijk? Leer hoe je het opzet en maximale waarde kunt halen uit first party data. We laten je verschillende voorbeelden zien van activatie- en visualisatie tools. We bespreken ook het belang van privacy en beveiliging in een wereld waar third party data verdwijnt. Doe mee en ontdek hoe je optimaal gebruik kunt maken van je eigen data.

Loraine Seliger - Adwise
Data Marketeer: ervaren data specialist met een passie voor het prepareren en analyseren van data. Daarnaast gespecialiseerd in Customer Data Platforms.
Christiaan Dollen - Adwise
Head of Data & Intelligence / Senior Consultant: 10+ jaar ervaring in digital analytics met de ambitie om data toegankelijk te maken voor iedereen in de organisatie.

Roundtable 2

De kracht van personalisatie in advertising op een schaalbare manier

Start om 14:55 en om 15:30uur - 25 minuten
Locatie: Roundtable 6

Stap in de wereld van gepersonaliseerde advertenties en ontdek het geheim achter het veroveren van de aandacht van je doelgroep. In deze inspirerende round-table sessie onthullen we hoe personalisatie jouw route naar succes kan zijn in een tijdperk van advertentie-overdaad. Verrijk je marketingstrategie door te leren hoe je op grote schaal gepersonaliseerde advertenties kunt inzetten op meerdere kanalen. Ontdek de kracht van personalisatie om jouw merk naar nieuwe hoogten te stuwen.

Pauline van Miert - Adwise
Head of Display & Paid Social – Verantwoordelijk voor de groei en innovatie binnen deze kanalen. Heeft een passie voor innovatie en is daarom dagelijks bezig met het nieuwe manieren van gebruik van personalisatie en data binnen een campagnestructuur.

 

Klaar voor de toekomst van digital marketing?

Als hét event voor professionals in online marketing, advertising en interactieve media mag je Digital Marketing Live! zeker niet missen. Of je nu als brand manager je merk wilt voorbereiden op de toekomst, je als marketing manager wilt laten inspireren over de nieuwste toepassingen binnen domeinen als AI of als eindbeslisser je (internationale) groeistrategie wilt versnellen; Digital Marketing Live! is de bakermat van de toekomst van digital marketing.  


 

Scoor je tickets

Tickets voor Digital Marketing Live! bestel je via de ticketpagina van de organisatie. Een ticket geeft je toegang tot alle strategische sessies, paneldiscussies, praktijkcases, roundtables en info lounge, waarbij we je uiteraard graag verwelkomen bij één van de Adwise sessies.

Namens Adwise hebben we een select aantal tickets beschikbaar om weg te geven. Wil je samen met ons de toekomst van Digital ontdekken? Vraag jouw ticket aan via onderstaande link. Tot daar!

Vraag je ticket aan

 

Vraag jouw ticket aan

Vul het formulier in.

Adwise bij Shopping Today

Laat jouw webshop nóg beter presteren.

Adwise bij Digital Marketing Live! 2023

Bron: Emerce

Digital Marketing Live! 2023

Bron: Emerce

Adwise en Digital Marketing Live

Bron: Emerce

Emerce Digital Marketing live

Bron: Emerce

Vraag je gratis ticket aan voor Digital Marketing Live! 2024

Vul het formulier in.

Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24