We hoeven je niet te vertellen dat Google het meest gebruikt wordt om te zoeken op internet. Als je verzekerd wilt zijn van een groot bereik, is een Google Ads (voorheen Google AdWords) campagne dan ook een goede keuze. Je kunt de Google Ads campagne precies afstemmen op de doelgroep. Zelfs per land, taal en regio is het mogelijk om afzonderlijke campagnes in te zetten via Google Ads.
Het werkt simpel: je voert advertenties in voor zoektermen waarop jij zichtbaar wilt zijn. Vertoning kosten niets. Pas als de potentiële klant klikt op je advertentie, betaal je de vooraf afgesproken prijs.
Wil je niet alleen in de zoekmachine zichtbaar zijn, maar ook op andere sites? Dan kun je ervoor kiezen om jouw campagne ook in het displaynetwerk van Google Ads in te zetten. Dit levert extra bereik, naamsbekendheid en dus synergie op in combinatie met jouw reguliere campagne. Een ander voordeel van een Google Ads campagne is dat je via Google Analytics alles tot in detail kunt meten en bijhouden. Ook de Return on Investment (ROI) wordt standaard berekend. Die investeringen houdt je zelf overigens in de hand. Je kunt namelijk een maximaal budget aangeven per vertoonde advertentie, maar ook per dag of maand. Een Google Ads campagne kost je dus nooit meer dan jij wilt.
Adwise verzorgt voor jou de proactieve bijsturing en optimalisatie van de Google Ads campagnes op basis van resultaten en ROI’s. Ons doel is maximaal rendement halen uit jouw campagnes. Natuurlijk maken we indien nodig geoptimaliseerde landingspagina’s en adviseren we over conversie optimalisatie van de website. We kijken dus verder dan alleen de campagne, waardoor het resultaat maximaliseert. 1+1=3!
Adwise is door Google aangewezen als Premier Partner. De Partner-status laat zien dat de digital agency kwalitatief goede resultaten behaalt voor de opdrachtgevers en dat zij meerdere gecertificeerde specialisten in dienst heeft.
De premier badge is de hoogste categorie om als partner van Google te ontvangen. Dit is een bevestiging dat de organisatie voldoet aan de prestatie vereisten die Google stelt. Adwise heeft door deze status een streepje voor bij Google. Zij krijgen niet alleen meer ondersteuning, maar ook eerder toegang tot nieuwe functies en oplossingen. Deze oplossingen kan de organisatie hierdoor direct inzetten voor haar klanten.
Adwise heeft wereldwijd de meeste nominaties voor de Google Premier Partner Awards. De nominaties zijn een erkenning voor de prestaties van de beste digital marketingbureaus in heel Europa, het Midden-Oosten en Noord-Afrika (EMEA). Lees meer in 'Vijf nominaties voor Adwise bij de Google Premier Partner Awards 2017'.
Beste Fullservice Digital Agency '24