Corona heeft de wereld flink in zijn macht. In een korte tijd wordt de wereld en bijbehorende economieën platgelegd. Waar veel bedrijven het jaar positief zijn gestart met groeiende cijfers, zie je dat dit binnen no-time omslaat en bedrijven onzeker zijn over de toekomst. De wereld zit letterlijk in quarantaine. En aan de andere kant zijn er ook bedrijven die de groeiende vraag niet aan kunnen. Denk bijvoorbeeld aan supermarkten en fabrikanten van levensmiddelen.
Voor bedrijven die het zwaar hebben wil Adwise haar kennis inzetten om C-level van andere bedrijven en organisaties kosteloos te voorzien van breinkracht, sparring en advies. Onder andere de Chief Executive Officer (CEO) Gijs Westerbeek en Director Disruption & Innovation (CDO) Koen Kranenberg, stellen zich een dag beschikbaar om bedrijven en organisaties te helpen met vraagstukken op het gebied van business en marketing strategie, transformatie / digitalisering en disruptie. Samen willen zij ervoor zorgen dat de bedrijven de situatie zo ombuigen dat ze zo succesvol mogelijk kunnen zijn in deze tijd, maar bovenal er sterker uitkomen.