Solliciteer nu
menu

Office Manager

Almelo / Fulltime.

Krijg jij energie van organiseren en het ontzorgen en verrassen van mensen? En wil je werken in een moderne, creatieve werkomgeving waar geen dag hetzelfde is? Dan ben jij onze nieuwe Office Manager!

Lees verder
    Wij bieden:
  • Salaris tussen de €2452 - €2836 bruto per maand
  • Afwisselende baan voor 24 uur per week
  • Healthy lunches, sporten en ontspannen
  • Uitdagende en dynamische werkomgeving

Voor ons moderne en gezellige kantoor in Almelo zijn wij op zoek naar een Office Manager die alle collega's en bezoekers een topervaring biedt!

Dit ben jij
Je bent een aanpakker die energie krijgt van een dynamische werkomgeving. Of het nu gaat om het oplossen van kleine problemen of het organiseren van projecten, jij houdt van afwisseling en hebt een scherp oog voor detail. Wat we graag in jou zien:

  • Je hebt onlangs je opleiding afgerond (bijvoorbeeld Office & Management Support Specialist) of al je eerste ervaring opgedaan in een vergelijkbare rol;
  • Je bent een organisatorisch talent, je weet moeiteloos het overzicht te bewaren en prioriteiten te stellen;
  • Je hebt een servicegerichte mindset, collega’s en klanten kunnen altijd op je rekenen;
  • Je bent pro-actief, ziet werk liggen en draagt nieuwe ideeën of verbeteringen aan;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.

Dit bieden wij

  • Een afwisselende baan voor 24 uur per week;
  • Salaris tussen de €2452 - €2836 bruto per maand (obv 40 uur), afhankelijk van je ervaring en niveau;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per km;
  • Een uitdagende en dynamische werkomgeving waarin je jezelf kunt ontwikkelen, kan leren van elkaar en kunt doorgroeien;
  • Een flexibel en inclusief feestdagen beleid, ruil bijvoorbeeld je verlof op Hemelvaart in voor een vrije dag tijdens het Suikerfeest;
  • Een gym waar je zelf of onder begeleiding kan sporten en bootcamp met je collega’s;
  • Elke dag een vers bereide lunch, vers fruit en snacks zodat jij ‘s ochtends zo de deur uit kan lopen.

Dit ga je doen

Als Office Manager bij Adwise ben jij het gezicht van ons kantoor in Almelo. In onze hybride werkcultuur zorg jij ervoor dat collega’s en bezoekers zich meteen welkom voelen en dat alles tot in de puntjes geregeld is. Je speelt een belangrijke rol in het creëren van een fijne werkplek waar mensen graag samenkomen en verbinding maken.

Wat kun je verwachten? Een mix van praktische taken en creatieve uitdagingen, waarbij jij altijd een stap vooruit denkt:

  • Je bent het gezicht van Adwise: bezoekers en klanten voelen zich dankzij jou meteen thuis;
  • Je beheert en coördineert de dagelijkse kantooractiviteiten, van voorraadbeheer en bestellingen tot het regelen van vergaderlocaties;
  • Je zorgt voor een inspirerende werkomgeving: alles is netjes, georganiseerd en uitnodigend;
  • Je ondersteunt collega’s en het managementteam bij hun dagelijkse taken, ad hoc verzoeken en evenementen;
  • Je draagt ideeën aan om processen en de werkomgeving te verbeteren en weet steeds opnieuw te verrassen.

Geen dag is hetzelfde, maar jouw bijdrage zorgt ervoor dat ons kantoor een plek is waar iedereen zich thuis voelt en waar werkplezier centraal staat.

Je team

Als Office Manager word je onderdeel van het People & Culture team van Adwise. Dit team bestaat uit 5 collega’s die verantwoordelijk zijn voor alles omtrent People & Culture, Learning & Development, Talent Acquisition en Experience binnen Adwise. 

De cultuur van Adwise kenmerkt zich door onze enthousiaste en betrokken collega’s die samenwerken en voor elkaar klaar staan. Ons motto is dan ook: Success is not about competition. It's about contribution. Samen maken we het verschil!

Diversity, Equity & Inclusion statement

“Bij Adwise geloven we dat je pas echt impact maakt, wanneer verschillende perspectieven samenkomen. Juist door unieke achtergronden, ervaringen, persoonlijkheden en ideeën te omarmen, creëren we écht betekenisvolle oplossingen die onze opdrachtgevers, onze organisatie, onze eigen Adwisers en de wereld om ons heen verder helpen.”

“We streven ernaar dat iedereen die bij of met de Wise Fundaments Group (Adwise, Adwise Academy en Wisepeople) werkt, evenals potentiële nieuwe medewerkers zich elke dag welkom, veilig en volwaardig onderdeel voelen van de Groep.”

Nieuwsgierig naar wat we doen binnen Adwise op DE&I vlak? Bekijk onze DE&I pagina!

 

Meet your colleagues

Client Services.

Niels Hobert Senior Account Director
Evelien Knippers Senior Account Director
Steven Bodde Senior Account Director Retail & Commerce
Marloes de Jong Lead Performance Manager
Stan Ros Lead Performance Manager
Cariene van Aart Performance Manager
Jeroen Roozendaal
Jeroen Roozendaal Manager Operations / Account Director
Rianne Bosch Performance manager
Manon Nijenkamp
Manon Nijenkamp Performance Manager
Bradley Schoemaker
Bradley Schoemaker Performance Manager
Sjoerd van Dooren
Sjoerd van Dooren Performance Manager

#workwithus

Met meer dan 140 innovatieve en creatieve denkers en doeners zijn wij een full service digital agency. Ook al zijn we een grote agency, in ons hart geloven we in de kracht van samenwerking binnen kleine, verbonden teams van 8 tot 10 leden. Elk team is gebouwd op een fundament van vertrouwen en een gevoel van veiligheid, waarin iedere medewerker zich gesteund en gewaardeerd voelt. Dit schept een omgeving waarin iedereen zich vrij voelt om te experimenteren, zich te ontwikkelen en te groeien als persoon.

Hold on, we're not done yet!

Maar dat is niet alles. Want wanneer jij lekker in je vel zit, kun je optimaal presteren en jezelf ontwikkelen. En daar ben jij in de lead want middels Adwise YOU word jij de beste versie van jezelf en daar worden we samen beter van. Daarom doen wij er ook alles aan om jou te faciliteren in geluk, gezondheid en vitaliteit. We hebben een inspirerende werkomgeving en de beste faciliteiten om dagelijks het beste in jezelf naar boven te halen. Zoals:

  • Een uitgebreide onboarding;
  • Een inspirerende werkplek;
  • Digital Academy om jouw talenten te ontwikkelen;
  • Flexibele werktijden, werken waar en wanneer jij wilt;
  • Flexibel en inclusief feestdagen beleid;
  • Budget voor aanschaf van een thuiswerkplek;
  • Volledige reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding;
  • Dagelijks een vers bereide lunch, snacks en vers fruit;
  • Avondmaaltijden service;
  • Een gym, yoga & bootcamp;
  • Fietsplan;
  • Life coach.

Do we have a match? 

Solliciteer nu & #workwithus! Vul onderstaande gegevens in en klik op ‘verzenden’. Binnen tien dagen ontvang je van ons een reactie terug, beloofd! 

Van trainee tot Head of Performance Management

De ontwikkeling van Willem.

In deze blogserie gaan we in gesprek met onze Adwisers over hun professionele en persoonlijke ontwikkeling. Deze keer is het de beurt aan Willem, onze Head of Performance Management. Lees hier zijn persoonlijke verhaal.

Lees verder

Solliciteer hier

Op deze vacature.

Naniek Lenderink
Meer weten? Neem contact op met Naniek

                

                
Voornaam
Achternaam
Ongeldig e-mailadres
Vul een geldig telefoonnummer in
CV
LinkedIn url
Naniek Lenderink
Meer weten? Neem contact op met Naniek

Hoe nu verder?

Solliciteren is één.

Solliciteer

Nadat wij je sollicitatie hebben ontvangen, nemen we contact met je op per telefoon of e-mail. Dan hoor je of jij uitgenodigd wordt voor een eerste kennismaking.

Kennismaken. Is er een Adwise-fit?

Nadat wij je sollicitatie hebben ontvangen, nemen we contact met je op per telefoon of e-mail. Dan hoor je of jij uitgenodigd wordt voor een eerste kennismaking. Tijdens het kennismakingsgesprek willen we jou uiteraard graag leren kennen. Maar het is net zo belangrijk dat jij ons beter leert kennen. Samen kijken we of er sprake is van de “Adwise-fit”. Daarom bespreken we veel tijdens dit eerste gesprek; van je hobby’s, ervaring tot nu toe, jouw ambities en verwachtingen tot aan de Adwise structuur en cultuur.

Vervolggesprek. Is er een functie-fit?

Hebben we samen vastgesteld dat de Adwise-fit aanwezig is, dan gaan we kijken naar de functie-fit. In dit vervolggesprek wordt dieper ingegaan op de (dagelijkse) werkzaamheden van de openstaande functie en de teamsamenstelling. Om samen te ontdekken of de functie goed bij jou en jouw kwaliteiten past, kan (afhankelijk van de functie) een persoonlijkheidstest of assessment onderdeel zijn van de procedure.

Arbeidsvoorwaarden. Welkom bij Adwise!

Is naast de Adwise-fit óók de functie-fit aanwezig? Dan doen we je een arbeidsvoorwaardelijk voorstel. Ga je akkoord? Dan heten we je welkom bij Adwise. Leuk dat je met ons komt werken!

Naniek Lenderink

Meer weten?

Naniek kan je alles vertellen.

Heb je een vraag over deze vacature? Wil je meer informatie? Of wil je weten welke andere vacatures we op korte termijn verwachten?

Contact
Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24