Sites die snel laden krijgen voorrang in de nieuwsfeed van Google, Facebook test stories op desktop en gaat adverteren in Messenger, Google stopt met Instant Search en test een nieuwe homepage. Verder bespreken we het nieuws dat Procter & Gamble fors snijdt in hun online marketing en of dit een logische keuze is en hebben robots tijdens een experiment een geheime taal ontwikkeld. En waarom je wel of niet personalisatie van je site moet toepassen.
Beluister deze podcast hieronder via Soundcloud. Het is ook mogelijk om je te abonneren op de podcast via iTunes of met deze RSS-feed via andere podcast-apps. Lees hieronder hoe het abonneren op deze podcast werkt.
Op een iPhone of iPad is de Podcasts-app standaard genstalleerd. Hierin kun je zoeken naar podcasts, je abonneren en afleveringen direct afspelen. Kom je op het internet een iTunes-link naar een podcast tegen, dan wordt deze direct in de Podcasts-app geopend. Ook op Macs en pc's zijn podcasts te vinden in iTunes.
Android
Android-telefoon beschikken niet standaard over een podcast-app, maar er zijn genoeg alternatieven te vinden in Google Play.
Beste Fullservice Digital Agency '24