Google zet vol in op machine learning en gaat steeds meer de optimalisatie van SEA campagnes overnemen. Hoe werkt dit en wat betekent dit voor het vak? Een 'do-not-follow' modus in Safari, Chrome krijgt een adblocker, hoe kun je straks nog je doelgroep bereiken? En verder: de veranderende rol van Apple, Facebook start met eigen tv-programma's en meer relevante content in je tijdlijn.
Beluister deze podcast hieronder via Soundcloud. Het is ook mogelijk om je te abonneren op de podcast via iTunes of met deze RSS-feed via andere podcast-apps. Lees hieronder hoe het abonneren op deze podcast werkt.
Op een iPhone of iPad is de Podcasts-app standaard genstalleerd. Hierin kun je zoeken naar podcasts, je abonneren en afleveringen direct afspelen. Kom je op het internet een iTunes-link naar een podcast tegen, dan wordt deze direct in de Podcasts-app geopend. Ook op Macs en pc's zijn podcasts te vinden in iTunes.
Android
Android-telefoon beschikken niet standaard over een podcast-app, maar er zijn genoeg alternatieven te vinden in Google Play.
Beste Fullservice Digital Agency '24