Voor het tweede jaar op rij zijn we genomineerd voor de prestigieuze Dutch Interactive Awards! In de categorie E-commerce neemt onze case van Kees Smit het op tegen de andere genomineerde cases van HEMA , Omoda. McGregor, Jumbo en Rijksmuseumshop en strijden we op 1 juni voor een gouden of zilveren award.
De Dutch Interactive Awards zijn d awards voor interactief Nederland. Alle ingediende cases zijn beoordeeld op: concept, design, UX en resultaat. Meer dan driehonderd inzendingen van meer dan 150 bureaus zorgden ervoor dat de jury uren en uren en uren bezig was om iedere casus op inhoud en kwaliteit te beoordelen. Het opstellen van de short list was een proces van fijn slijpen van meningen, onenigheid, discussies over vorm, middel, resultaat en heuse blijdschap over de cases die de jury heeft ontvangen, aldus de organisatie. Het bereiken van de eindronde is daarmee al een gewaardeerde bekroning op zich.
In de door ons ingezonden case wordt ingegaan op de jarenlange strategische samenwerking met Kees Smit. Dit heeft de marktpositie van de opdrachtgever geen windeieren gelegd. Hoe continue innovatie, focus op de optimale omnichannelbeleving, een effectieve agile werkwijze en het letterlijk betrekken van de consument leiden tot het worden van de grootste speler in tuinmeubelen van Europa!
Op 12 mei mogen we samen met alle overige genomineerden onze case aan de jury presenteren en vindt het juryberaad plaats. Binnen elke categorie zal de jury vervolgens twee winnaars aanwijzen voor een DIA Goud en een DIA Zilver award.
De uitreiking van de Awards vindt plaats op donderdag 1 juni 2017 in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Bij dit hoogtepunt voor digitale bureaus worden de winnaars van de veertien categorien van Dutch Interactive Awards onthuld tijdens een feestelijk award diner met entertainment. Er zijn in totaal 327 zeer gevarieerde en inspirerende cases aangemeld voor dertien categorien. Wij hebben er nu al erg veel zin!
Beste Fullservice Digital Agency '24