Met LinkedIn adverteren creer je advertenties die je op prominente pagina's van LinkedIn.com kunt plaatsen. Bezoekers kunnen vervolgens op deze advertenties klikken en worden dan doorgestuurd naar de vooraf ingestelde landingspagina.
Je bepaalt zelf welke LinkedIn-leden de advertenties te zien krijgen door middel van targeting.Deze targeting is op basis van functie, bedrijfstak, geografische locatie, leeftijd, geslacht, bedrijfsnaam, bedrijfsgrootte of LinkedIn-groep. Tevens bepaalt de adverteerder de advertentiekosten door middel van een budget en betaalt alleen als er geklikt wordt op de advertentie of als deze weergegeven wordt.
Tot op heden was het alleen mogelijk om te adverteren in het Engels. Daar is nu verandering in gekomen: adverteerders op LinkedIn mogen nu in 18 verschillende talen adverteren, waaronder in het Nederlands. Hierdoor zijn Nederlandse leden van het professionele netwerk beter te bereiken.
Wij zijn erg benieuwd naar jullie mening over deze verandering. Heb je zelf ook suggesties om effectieve LinkedIn advertenties op te bouwen, laat dan hieronder je reactie achter!
Wil je meer weten over deze wijziging of ben je benieuwd hoe LinkedIn voor jouw website efficint kan worden ingezet? Neem dan vrijblijvendcontactop met n van onze Social Media specialisten.
Beste Fullservice Digital Agency '24