Soms zit het even tegen als je waardevolle content moet creëren voor social media en andere middelen. Je moet aan de slag, maar het lukt niet of het resultaat valt tegen. Er zijn voortdurend nieuwe ontwikkelingen en trends en soms verliezen we de focus uit het oog. Het lijkt dan alsof we op zoek zijn naar ht geheim van contentcreatie.Ontrafelt Marloes dit eindelijk voor jullie op Marketingfacts?
Het kan zijn dat angst om fouten te maken je belemmert. Juist door onderuit te gaan begrijp je je doelgroep steeds beter. Zo ontdek je wat je publiek op elk kanaal verwacht, maar ook verrast. Het draait bij goed scorende content tenslotte om de meerwaarde die je je doelgroep biedt.
In het blogartikel op Marketingfacts laat Marloes zien dat zelfs de grootste merken weleens onderuit gaan. En wat dacht je van een flinke dosis lef zoals Burger King toonde door McDonald's uit te dagen in de vorm van de McWhopper?
Lees het hele verhaal op Marketingfacts en ontdek het geheim van contentcreatie.
Beste Fullservice Digital Agency '24