UPDATE: Onderstaande sessie is inmiddels gegeven. Bekijk de sheets van de presentatie via de volgende link:
Mobile Marketing seminar tijdens Business Meets Twente 2014
Adwise Internetmarketing haalt gastspreker van Google uit Dublin naar Nederland
Adwise Internetmarketing geeft samen met Google een seminar Mobile Marketing op het hoofdpodium van Business Meets Twente. Centraal in dit seminar staan de trends en ontwikkelingen van Mobile Marketing en de kansen voor het bedrijfsleven. Het seminar wordt gehouden op 12 november 2014 van 16:00 tot 17:00 uur en is gratis toegankelijk.
Business Meets Twente is n van de grootste B2B evenementen in de regio waar dit jaar - naast diverse prominente sprekers zoals Humberto Tan - dit jaar ook zoekmachinegigant Google van de partij zal zijn. Tijdens Business Meets Twente verzorgt het bureau Adwise Internetmarketing samen met Google op 12 november 2014 een inspirerend seminar. Tijdens het seminar wordt ingezoomd op mobiel zoekgedrag, de impact op het bedrijfsleven en wat de waarde voor ondernemingen kan zijn.
Jeroen ter Laak (Adwise) over de samenwerking: We zijn er trots op dat we dit onderwerp samen met Google op de kaart kunnen zetten. Adwise heeft als internetmarketingbureau veel kennis en ervaring bij haar eigen klanten in zowel binnen- als buitenland. Google biedt een totaalbeeld van trends, marktontwikkelingen en innovaties. Als gecertificeerd partner van Google werken we al nauw samen met Google en wisselen we onderling kennis uit. Waardevolle kennis, waar wij als bureau regelmatig gebruik van maken. Een uitgelezen kans voor de bezoekers van Business Meets Twente om meer te weten te komen over de mobiele ontwikkelingen in de online wereld. De waardevolle samenwerking tussen Google en Adwise, sluit perfect aan op het centrale thema van Business Meets Twente, namelijk ondernemend samenwerken.
Mobiele apparaten zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. De ontwikkelingen op het gebied van mobile marketing gaan snel. Het seminar Mobile Marketing speelt in op deze actualiteiten. Het is de ideale gelegenheid voor bezoekers om kennis en ideen op te komen doen op het gebied van mobile marketing. Gastspreker Kirsten van Rooij, speciaal overgekomen uit Dublin, zal samen met Daan Loohuis van Adwise Internetmarketing kennis en ervaring op dit gebied delen met de bezoekers. De inspirerende praktijkvoorbeelden van Adwise gecombineerd met de grote cijfers van Google maken dit tot een niet te missen seminar dat inspeelt op nieuwe ontwikkelingen op het gebied van online marketing, en meer specifiek: mobile marketing.
Kirsten van Rooij werkt als AdWords Specialist op het Europese hoofdkantoor van Google in Dublin, Ierland. Na opleidingen in International Business en Strategisch Management heeft zij zich gespecialiseerd in Digitale Media en ondersteunt zij marketing bureaus in het doorvoeren van online strategien voor hun klanten. In die rol geeft Kirsten niet alleen advies aan ondernemingen maar verzorgt zij ook workshops aan zowel partners van Google als nieuwe werknemers. Als online advertising specialist ziet Kirsten de impact van innovaties en trends aan zowel de bedrijf- als klant zijde. Een van de grote ontwikkelingen die momenteel de online wereld bezig houdt is het snelgroeiend aantal zoekopdrachten via mobiele telefoons.
Daan Loohuis is internetmarketeer bij Adwise Internetmarketing en verzorgt uiteenlopende internetmarketing activiteiten van organisaties in uiteenlopende branches, van strategisch advies tot de daadwerkelijke uitvoering. Het doel van de opdrachtgevers staat daarbij centraal. De ontwikkelingen op het gebied van online marketing gaan snel, zeker op het gebied van mobiel. Om de gewenste bedrijfsdoelstellingen te bereiken, wil je als marketeer alle nieuwe mogelijkheden zo goed mogelijk benutten. Daan heeft bij Adwise Internetmarketing dagelijks te maken met nieuwe ontwikkelingen in de online wereld, die hij samen met een team specialisten op de voet volgt. Naast zijn rol als accountmanager verzorgt Daan ook regelmatig trainingen en workshops. Op 12 november zal hij het seminar inleiden en door middel van tot de verbeelding sprekende praktijkvoorbeelden de ontwikkelingen op het gebied van Mobile Marketing toelichten.
Op 12 en 13 november 2014 vindt de Business Meets Twente plaats in Go Planet Expo Hall te Enschede, een jaarlijks terugkerend evenement in de regio. De Business Meets Twente is een tweedaags evenement en is een perfecte gelegenheid voor ondernemers om te netwerken. Daarnaast biedt het evenement de ruimte om kennis en inzichten te delen, waarbij inspirerende lezingen en workshops zoals The World of Mobile Marketing door Google en Adwise niet mogen ontbreken. Het centrale thema is dit keer ondernemend samenwerken. De achterliggende gedachte is dat door slim samen te werken nieuwe, creatieve ideen en business modellen tot stand komen.
Wilt u dit seminar ook bijwonen? Bezoek Business Meets Twente op 12 november en neem plaats bij de hoofdtribune tussen 16:00 en 17:00 uur. Het bezoeken van Business Meets Twente is gratis. Meld u aan via de website van het event.
Beste Fullservice Digital Agency '24