Challenge us
menu

Adwise nu ook Google Analytics Certified Partner (GACP)

Je bekijkt op dit moment een oudere story. De inhoud hiervan kan verouderd zijn. Bekijk hier onze laatste stories
 

Adwise is sinds februari 2013 officieel Google Analytics Certified Partner. Deze accreditatie onderstreept een hoog kennisniveau en stelt ons in staat websites en campagnes voortdurend te verbeteren.

Hoe zijn we GACP geworden?

Binnen ons team zijn er meerdere Google Analytics Qualified Individuals die dagelijks met Google Analytics werken. Google Analytics is integraal onderdeel van alle producten en diensten van Adwise. Om onze kennis op dit gebied verder te verbeteren hebben we recentelijk het strenge GACP-toelatingsproces doorlopen.

Deze toelatingsprocedure bestaat uit onder meer een interview, (opgave van) referenties en het indienen van cases. Deze cases tonen een rendementsverbetering aan op basis van inzichten via geavanceerde functionaliteiten die Google Analytics biedt. Denk hierbij aan multivariabele testen van webpagina-layouts, het diepgaand analyseren van interacties in een bestelproces en het analyseren van een zeer specifieke groep waardevolle bezoekers.

Wat houdt GACP in?

Google Analytics Certifed Partners blijven op de hoogte van de laatste ideen en technische tips op het gebied van Google Analytics. Bovendien zijn we als partner betrokken bij het testen van nieuwe productontwikkelingen van Google in de bta-fase en delen we actief input in het internationale Google Analytics Certified Partner-netwerk.

Wat betekent dat voor u?

Concreet gezien betekent het GACP-label dat we de hoogst mogelijke kennis en kwaliteit bieden rondom webanalyse, waaronder:

  • Online media analyses en advies
  • Technische ondersteuning
  • Implementatie van Google Analytics (basis, geavanceerd en aangepast)
  • Google Analytics-trainingen
  • Dashboardontwikkeling
  • Multivariabele testen en A/B testen van layouts

Door slim om te gaan met zowel implementaties als de data die eruit volgt, verkrijgen we beter inzicht in het gebruikersproces van orintatie naar doel. Een doel is bijvoorbeeld verkopen, solliciteren of het aanvragen van een dienst. Een goede webanalyse draagt bij aan het verbeteren van online doelen.

Auteur: Jeroen ter Laak

Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24