Adwise - Your Digital Brain is zes keer genomineerd voor de European Search Awards. De European Search Awards zetten excellentie in SEO, PPC, Digital & Content in Europa in de spotlights. Adwise is dit jaar genomineerd voor hun werk met United Retail, FixjeiPhone en Kees Smit Tuinmeubelen. Ook is de organisatie in de race voor de titel best PPC agency large.
In de categorie best local campaign heeft Adwise een nominatie in de wacht gesleept voor de lokale advertising strategie. Voor United Retail (de franchiseorganisatie die de formules Electro World en Witgoed Specialist exploiteert) creerde Adwise een slimme lokale strategie om meer winkelbezoeken voor 320 franchisenemers te realiseren. Dit resulteerde in een totaal oplossing met een grote positieve impact voor alle franchisers.
Daarnaast is de campagne van FixjeiPhone genomineerd in de categorien best low budget campaign en best SEO campaign. FixjeiPhone is de grootste iPhone reparatie website van de Benelux. Het doel van FixjeiPhone is om als autoriteit in de markt gezien te worden. Om deze reden is gekozen voor een relevante linkbait/viral strategie. Met deze strategie heeft de organisatie door de juiste voorbereiding, de nieuwe iPhone XS n een nacht doorhalen gezorgd voor: 1.400+ backlinks, 170.000+ YouTube views en 4.000+ referral traffic in slechts n week tijd.
De omnichannel campagne voor Kees Smit Tuinmeubelen heeft een nominatie opgeleverd in de categorien best use of data en best mobile campaign. In deze case is op innovatieve wijze data afkomstig ingezet om online campagnes te optimaliseren. Adwise creerde zo een optimale omnichannel beleving.
Tenslotte is Adwise samen met tien gerenommeerde internationale spelers in de race voor de titel best PPC agency large.
Op 20 juni 2019 worden de winnaars bekend gemaakt tijdens de ceremonie in Boedapest, Hongarije. Meer informatie: https://www.europeansearchawards.com/.
Beste Fullservice Digital Agency '24