AMSTERDAM Digital agency Adwise is vijf keer in de prijzen gevallen tijdens de Dutch Search Awards verkiezing in Amsterdam. Het bureau had maar liefst 14 nominaties op haar naam staan en viel in de prijzen in de categorien: beste SEO campagne, beste display campagne en beste mobile campagne. Ook de jury- en publieksprijs voor beste consultant van het jaar (Nick Oltvoort) n beste agency medium werden gewonnen door het bureau met vestigingen in Almelo en Utrecht. De Dutch Search Awards is een jaarlijks evenement waarbij excellentie op het gebied van Search en Digital Marketing in Nederland in de spotlights wordt gezet.
Nick Oltvoort is door een vakkundige jury en het Nederlandse publiek gekozen als beste consultant en kreeg daarvoor een award als beste consultant van het jaar. Die werd uitgereikt door presentatrice Geraldine Kemper. Compleet verrast en trots is Nick met deze award: Het is een hele mooie erkenning binnen het vakgebied van search. Een enorme eer dat zowel de jury en het publiek de impact erkennen die wij continu leveren in onze searchcampagnes. Als klap op de voorpijl gaat ook de prijs voor beste agency medium naar het bureau die eerder dit jaar ook al twee Google awards mee naar huis nam. Director Operations Jip van Kervel: "Impact hebben en resultaat boeken samen met onze opdrachtgevers, daar worden wij blij van. Dat is precies waar we het dagelijks voor doen.Als je dan meerdere awards wint is dat een geweldige bevestiging voor behaald succes en ongelooflijk veel passie. Een kroon op ons werk. Ik ben onwijs trots op ons hele team!".
Samen met Huidarts viel Adwise in de prijzen voor de beste SEO campagne. Door slimme en innovatieve toepassingen behaalde Adwise indrukwekkende resultaten in het zoeknetwerk. De categorien: beste display-, en beste mobile campagne werden gewonnen met cases voor Kees Smit Tuinmeubelen. Door de nieuwste technieken op zowel mobile als display is in beide categorien de case voor Kees Smit Tuinmeubelen tot winnaar gekozen.
In totaal zijn 100 bureaus, consultants en merken genomineerd, bijna het dubbele van het jaar ervoor. De jury ontving niet alleen mr inzendingen maar ook kwalitatief hoogwaardigere cases. De winnaars zijn gekozen door een vakjury met onder andere experts van Microsoft, Google en LinkedIn.
De Dutch Search Awards is een initiatief dat opgericht is om excellentie in de Nederlandse search-industrie in de spotlights te zetten. Een vakjury beoordeelt cases die door agencies, merken, professionals en leveranciers van tools en software kunnen worden ingezonden.
Beste Fullservice Digital Agency '24