Audit aanvragen
menu

Verbeter je contentstrategie en -uitvoering

Adwise Content Audits.

Als CMO wil je dat je contentmarketing niet ad-hoc wordt uitgevoerd, maar vanuit een gedegen contentstrategie. Een strategie dat on-brand is, vanuit een scherpe merkpositionering. Een tweede uitdaging, is het maken van de juiste keuzes in a) contentproductie en b) contentverspreiding. Bij Adwise werken (en adviseren) we altijd vanuit het 3H model van Google. Dit model is tevens de basis van onze content audits.

Content audits

Inhoud van onze content audits

De basis op orde.

Een content audit bij Adwise bestaat uit een review van de structuur, kwaliteit, en conversie van je content. Onze specialisten brengen je huidige content strategie in kaart, analyseren de resultaten en geven je actiegerichte inzichten waar je direct mee aan de slag kan.

  • Inzicht in je huidige content d.m.v. data
  • Beoordeling structuur, kwaliteit en resultaat
  • Ontwikkelkansen binnen het 3H model
  • Actieplan met verbeterpunten t.o.v. de huidige strategie
Een content audit aanvragen

Specifieke Content audits

Voor ieder vraagstuk de juiste audit.

SEO audit

Onze SEO experts helpen je met de SEO audit op weg naar betere vindbaarheid. Zie het als de APK van je huidige SEO strategie. We doen een algemene SEO check, we kijken naar alle On Page SEO elementen, we analyseren de laadsnelheid én meer.

SEO audit aanvragen

Social audit

Tijdens onze social audit nemen we je huidige social strategie onder de loep. We meten en analyseren de impact van je huidige social media activiteiten, we kijken waar de kansen liggen ten opzichte van de concurrentie én meer.

Social audit aanvragen

Content audit

Onze content audit geeft je inzicht in je huidige contentstrategie. We analyseren en beoordelen de huidige contentuitingen, we kijken mee naar je doelstellingen, we adviseren je over de vervolgstappen én meer.

Content audit aanvragen

Campagne audit

Tijdens onze campagne audit kijken onze specialisten naar de uitvoering van je doorlopende en tijdelijke campagnes. We kijken naar campagnestructuur, naar conversies, en naar inhoud. We bespreken de kansen die we zien, en komen met verbeterpunten.

Campagne audit aanvragen

Design audit

Zijn jullie merk uitingen ‘on brand’ en onderscheidend? Tijdens de design audit kijken we naar de merkbeleving van jouw organisatie qua design. We kijken vanuit de kern: de why, de purpose en de waardepropositie. Het doel? In kaart brengen hoe je van de why naar Wow gaat!

Design audit aanvragen

Het proces

De stappen van een audit bij Adwise.

Discovery call

Na het aanvragen van een audit neemt één van onze specialisten contact met je op. Je wordt uitgenodigd voor een Zoom-meeting van ci. 15 minuten. Het doel van dit gesprek is om jouw marketing uitdaging concreet maken.

Audit

Na de discovery call starten we de audit. Dit bevat een grondige data analyse, en (on-site) interviews. De specialist creëert vervolgens een assessment rapport, plus een concreet strategisch plan.

Presentatie van bevindingen

Na de audit volgt een presentatie van de audit + strategisch plan. Dit kan op locatie of digitaal.

Actieplan / roadmap

Uit de audit volgt een concreet actieplan met een conclusie van alle bevindingen en de actiepunten. Deze ontvang je in een beveiligde omgeving, inclusief een roadmap van projecten.

Vervolg (optioneel)

Kunnen wij je helpen met het plan? Dan starten we een samenwerking. Onze samenwerkingen zijn projectmatig, full service, of per specifiek kanaal.

Vraag een content audit aan

Wij nemen binnen 24u contact met je op.

Content audits

Een volledige strategie audit aanvragen?

Strategy & Brand audits.

Wil je graag een audit aanvragen waarin onze experts jouw volledige strategie onder de loep nemen? Dat kan! Ontdek hieronder de mogelijkheden van onze Strategy & brand audits.

Ontdek onze Strategy & Brand Audits
Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24